Для вчителів географії Локачинського районуЧетвер, 25.04.2024, 03:40

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

30 серпня проведено засідання районного методичного об'єднання вчителів географії та природознавства. Педагогів було ознайомлено із особливостями організації навчально-виховного процесу учнів 5-9 класів за оновленими програмами, які зорієнтовані на формування ключових компетентностей. Були опрацьовані методичні рекомендації МОН України про викладання географії у 2017-18 н.р. та про організацію виховної роботи у ЗНЗ. Особливий акцент було зроблено на питання вдосконалення роботи з обдарованими дітьми. Вироблено рекомендації щодо підходів до календарного планування з природознавства і географії. Схвалено структуру методичної роботи на навчальний рік. Проведено анкетування з метою вивчення методичних запитів учителів. Вироблено конкретні завдання, над якими будуть працювати вчителі географії у 2017-18 н.р.
 

Завдання, над якими будуть працювати вчителі географії у 2017-2018 н.р.

Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення й поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому. Забезпечити формування ключових компетентностей, які визначають очікувані результати, навчально-пізнавальної діяльності учнів (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти).

  1. Організація навчально-виховного процесу у відповідності до змістовних ліній, які реалізуються під час вивчення певних розділів та тем через підбір відповідної інформації, дидактичних матеріалів та використання різних методів навчання, реалізація проектів та досліджень.

  2. Засвоєння знань про основні географічні поняття, закономірності розвитку, розміщення і взаємозв'язки природи, населення і господарства різних територій, формування материків; океанів та їх частин відповідно до природних та соціально-економічних чинників;         природу, населення і господарство України; економічну і соціальну географію світу; природокористування та навколишнє середовище;

  3. Оволодіння уміннями використовувати різні джерела географічної інформації. Картографічні, статистичні, геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації і демонстрації різноманітних географічних даних та формування в учнів на цій основі ключових компетенцій; вміннями виконувати дії, які набуті на основі застосування географічних знань і попереднього досвіду;

  4. Застосування географічних знань для пояснення та оцінки географічних процесів і явищ;

  5. Розвиток      пізнавального         інтересу, інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі географічних спостережень, розв'язання проблемних завдань, самостійного набуття нових знань з географії;

  6. Формування здатності і готовності до використання географічних знань та вмінь у повсякденному житті для адекватної соціально-відповідальної поведінки в навколишньому середовищі, його збереження, адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня впливу людини на природу, безпеки довкілля як сфери життєдіяльності людини; розв'язання конкретних практичних завдань;

  7. Виховання екологічної культури, любові до свого народу, місцевості проживання, патріотизму, толерантного ставлення до інших народів, поваги до природних і культурних цінностей різних регіонів та країн світу.

Переглядів: 359 | Додав: Roma | Дата: 04.09.2017 | Коментарі (0)

30 серпня на базі Локачинського НВК буде проведено засідання РМО вчителів географії, в ході якого будуть розглянуті такі питання:
  1. Аналіз стану викладання географії у минулому навчальному році і завдання на 2017-18 н.р. Журавлюк В.М. (Див.тут)
  2. Особливості організації навчально- виховного процесу у 2017-18 н.р. на засадах компетентнісного підходу.
  3. Про нові загальні зміни у програмах з географії для 6-9 класів та з природознавства (5 клас). Журавлюк В.М.
  • Про особливості викладання природознавства за оновленою програмою. Корнелюк І.В.
    5. Про особливості викладання географії у 8 і 9 класах за оновленими програмами. Матвіюк Н.Д
    6. Опрацювати:
    Лист МОН України від 09.08.17р. №1/9436 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017-18 н.р.
    - Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах освіти у 201718 н.р. Лист від 27.07.2016р. №1/9-413
    - Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку. 
7. Про організацію роботи з обдарованими дітьми
- Про підготовку до предметної олімпіади.
- Про підготовку до турніру з географії (з досвіду роботи).
- Про підготовку до участі у Всеукраїнському конкурсі «Геліантус»
  1. Про структуру методичної роботи з вчителями географії на 2017-18 н.р. В.М.Журавлюк, завідувач РМК
     9. Рекомендації до календарного планування з природознавства і географії
    10. Проведення анкетування з метою вивчення запитів учителів.
    11. Рекомендувати опрацювати:
    - Устінова Н.А., Раціональні прийоми навчальної діяльності, ж.Педагогічна майстерня, №5,2017 р.
    - Свиридова О.І., Сучасні прийоми педагогічної техніки на уроках географії, ж. Географія, №9-10, 2017 р.
     - Андрощук А.І., Універсальність географії – основа формування компетентності учня, ж.Географія. №9-10. 2017 р.
    - Малая О.І. Розвиток пізнавальної компетентності учнів як один із засобів формування успішної особистості, ж.Географія №5-6, 2017 р.
Переглядів: 357 | Додав: Roma | Дата: 25.08.2017 | Коментарі (0)

1. Експерти ООН визнали проблему старіння населення планети глобальною проблемою і одним із головних демографічних викликів сьогодення. Чому ж тоді американський демограф Ф. Ноутстейн вважає, що проблема старіння – це зовсім не проблема, а лише песимістичний погляд на найбільший тріумф людства. Чи погоджуєтеся ви з цією точкою зору стосовно проблеми демографічного старіння населення України? Схарактеризуйте причини, наслідки та шляхи її розв’язання в країнах різних соціально-економічних типів.

2. Як тільки не називали це місце на карті журналісти і автори пригодницьких романів – Берег Скелетів, Берег Скарбів, Берег Загиблих Кораблів, Берег Гігантських Дюн. Назва цієї пустелі мовою місцевого населення означає «місце, де нічого немає». Де знаходиться і як утворилася ця найхолодніша, найстаріша та найбільш безводна пустеля світу? Яку ендемічну рослину та яких тварин зображено на гербі держави, що отримала свою назву від назви цієї пустелі? Як вони пристосувалися до екстремальних умов?

3. В усьому світі діяльність нафтогазовидобувних, гірничо-видобувних та лісозаготівельних компаній спричинює велику напругу в стосунках з місцевим населенням. Так, видобуток цих природних ресурсів викликав конфлікт в Індонезії (Ацех), в Папуа-Новій Гвінеї (Бугенвіль) та в інших місцях світу. Опишіть та оцініть подібні конфлікти в Україні.

4. Наукові праці Івана Франка з різних галузей знань є могутнім внеском у розвиток української та світової науки. За велику й плідну працю І. Франко в 1902 р. став членом Віденського етнографічного товариства, був дійсним членом Наукового товариства імені Шевченка (1899 р.), почесним доктором Харківського університету (1906 р.). Оцініть його внесок у розвиток краєзнавства, туризму та географії культури України.

5. У 80-х роках ХХ ст. набула популярності теорія нового урбанізму як відповідь на посилення процесів субурбанізації у світі. Як виявилося, актуальною ця теорія є і в наш час. На 33-му Міжнародному географічному конгресі, що відбувся у Пекіні у серпні 2016 р., дослідженням з урбаністики було присвячено найбільшу кількість доповідей. У чому причина такої уваги в світі до цієї теорії? Які виклики вже постали перед світовою спільнотою внаслідок сучасних процесів урбанізації? Запропонуйте власні шляхи розв’язання проблеми.

Є проект будівництва нової столиці Єгипту в пустелі, за 6. 45 км від Каїру, вартістю 45 млрд доларів. Чи звільниться Каїр від демографічного тиску цього разу, адже протягом останніх років було побудовано кілька нових міст-супутників, які не розв’язали цієї проблеми? Доведіть свою думку.

7. Частина науковців вважає, що світове господарство вступило в етап четвертої промислової революції. У чому полягає її сутність? Які зміни можуть відбутися під її впливом у секторальній структурі світової економіки та її територіальній організації?

8. Статево-вікова структура населення є одним з важливих демографічних показників. Як може змінитися статево-вікова структура населення України під впливом сучасних політичних і економічних подій у державі?

9. З 2015 р. Європа переживає міграційну кризу, що стала політичним та економічним викликом для ЄС. Проте окремі експерти свідчать, що ця величезна міграційна хвиля загалом буде мати позитивний вплив для країн континенту. Які демографічні, політичні та економічні наслідки може мати «міграційна криза» в Європі? Як це може позначитися на економічних центрах та майбутній долі ЄС?

10. Уявіть собі, що ви перенеслися на машині часу в 50-ті роки ХІХ ст. і зустрілися з відомим географом-мандрівником Александром Гумбольтом. Про які 10 ТОП-досягнень сучасної географії ви могли б йому розповісти?

11. Ландшафти лагуни Сиваша сформувалися в умовах тісної взаємодії натуральних та антропогенних факторів. Проаналізуйте їх та виявіть ключові для підвищення біорізноманіття і біопродуктивності в її межах. Які зміни відбуваються із Сивашем як географічним об’єктом тепер і які можуть відбутися у майбутньому в умовах припинення постачання дніпровської води Північнокримським каналом?

12. В умовах потепління клімату та збільшення річної частки західного переносу у степовій зоні України зафіксована тенденція до істотного зростання кількості атмосферних опадів (метеостанція м. Генічеська). Водночас річковий стік має тенденцію до скорочення. Поясніть причини такої невідповідності.

13. У практиці вітчизняної математичної картографії використовується дуже обмежений набір картографічних проекцій, хоча загальний світовий доробок нараховує їх кілька сотень. Дослідіть, у яких проекціях створюють карти світу та океанів, окремих материків. Поясніть причини цього та обґрунтуйте можливість і доцільність вибору та використання тих чи інших проекцій як математичної основи для укладання географічних карт різного змісту. Призначення і територіального охоплення.

14. Використовуючи різні літературні джерела, підготуйте проект «Історія розвитку засобів і способів орієнтування людини в просторі від знаходження найпростіших орієнтирів до використання GPS».

15. Як відомо, у 2014 р. припинена подача води Північнокримським каналом до Криму. Проаналізуйте проблеми, які можуть проявитися у таких сферах господарства, як садівництво, виноградарство, рисосіяння, скотарство в межах степової зони Криму.

16. Адміністративно-територіальний поділ (устрій) – це поділ території держави на певні частини з метою організації управління на місцях. Запропонуйте власну схему адміністративно територіального поділу України, який би забезпечив економічний розвиток регіонів в умовах децентралізації влади.

17. У м. Ханчжоу (Китай) 4 та 5 вересня 2016 р. відбувся саміт країн «Великої двадцятки» (G20), де половину учасників представляють країни Латинської Америки та Азії. Поясніть зростання ролі цих країн двох регіонів у світовій економіці.

18. Протягом останніх років в Україні розгорнулося масове будівництво нових та відновлених старих ГЕС на малих річках. Так, у Закарпатті на виконання Програми комплексного використання водних ресурсів планують збудувати 330 малих ГЕС. Ініціатори цього проекту заявляють, що таким чином економлять для України паливно-енергетичні ресурси. Противники ж будівництва запевняють, що виконання таких планів призведе до жахливих наслідків для розвитку туризму, руйнування екологічної та туристичної привабливості природних ландшафтів, погіршення якості води. То чого ж більше – ризиків чи переваг має будівництво малих ГЕС?

19. Кілька років тому мореплавці помітили серед Тихого океану, на відстані тисячі кілометрів від Каліфорнії, скупчення пластикового сміття. Учені Інституту океанографії Скріпса (США) організували експедицію під керівництвом Міріам Гольдштейн для вивчення цього об’єкта, що отримав назву «Тихоокеанська сміттєва вирва». Яка, на вашу думку, причина її виникнення? Чим небезпечне її існування? Які висновки зроблені ученими експедиції Інституту океанографії?

20. З лютого 2007 р. через погіршення стану навколишнього природного середовища на Солотвинських соляних копальнях не ведеться видобуток солі. Схарактеризуйте геологічні особливості цієї території, оцініть її економічні та рекреаційні можливості. Спрогнозуйте різні варіанти розв’язання ситуації, оцініть основні загрози і ризики.

Переглядів: 741 | Додав: Roma | Дата: 02.06.2017 | Коментарі (0)

22 лютого районним методичним кабінетом спільно з відділом природничих дисциплін ВІППО було проведено черговий семінар-практикум на тему "Уроки географії, біології та хімії з підприємницьким тлом: методичні поради". Метою семінару було: підвищити рівень знань педагогів про ключові компетентності Нової української школи; презентувати досвід педагогів природничих дисциплін з проблеми формування компетентності "ініціативності і підприємливості". Відкрила семінар Журавлюк В.М., завідувач РМК, яка виступила з інформаційним повідомленням "Формування ключових компетентностей у процесі вивчення природничих дисциплін" (Презентація тут). Григорєва Наталія Володимирівна, завідувач відділу природничих дисциплін, консультант міжнародного проекту "Урок з підприємницьким тлом", провела практичне заняття "Професійна компетентність учителя - важлива складова підприємницької освіти" (Презентація тут). У другій частині семінару вчителі-природничники презентували свої напрацювання - розробки уроків з підприємницьким тлом. Усі вчителі, проявивши творчий підхід до підготовки матеріалів, провели "майстер-класи" (Я роблю так...). Шумчук І.А. із Кисилинської ЗОШ підготувала презентацію "Калейдоскоп підприємницьких ідей на уроках природничих дисциплін (хімія, біологія, географія), запропонувавши колегам цікаві дитячі проекти з названих предметів у процесі підготовки яких в учнів формуються ініціативність і підприємливість (Презентація тут). Досвідом роботи з питань формування підприємництва на уроках географії у 8 класі поділилась Загорська О.І., вчителька Локачинського НВК. Про можливості уроків біології для формування підприємницької компетентності переконливо довела учасникам семінару Вельмісова В.Ю., вчителька Привітненської ЗОШ, презентувавши розробку уроку у 8 класі "Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів та їхнє значення". (Див.тут)  У формі інтерактивної вправи "Склади маршрут подорожі країнами Африки", яку виконували учасники семінару, провела майстер-клас вчителька Павловичівської ЗОШ Лавренюк Л.О., презентуючи урок географії у 7 класі на тему "Політична карта Африки. Особливості розвитку господарства країн Африки".  (Див.тут) Конспекти уроків також презентували: вчитель географії Заячицівської ЗОШ Лисанюк Т.М. з теми "Електроенергетика", 9 клас (Див.тут) та вчитель географії Замличівської ЗОШ з теми "Атмосферний тиск", 6 клас (Див.тут). Можливості уроків хімії з формування підприємницької компетентності продемонструвала на прикладі узагальнюючого уроку хімії у 8 класі на тему: "Оксиди, основи, кислоти" вчителька Конюхівської ЗОШ Нижник І.В (Див.тут). Підсумок семінару провели у формі інтерактивної вправи "Метод шести капелюхів". Творчий доробок вчителів буде систематизовано у методичну розробку "Уроки які формують підприємницьку компетентність учнів". методичні рекомендації вчителю за матеріалами районного семінару-практикуму (Див.тут)

                  

            

Переглядів: 478 | Додав: Roma | Дата: 24.02.2017 | Коментарі (0)

Оргкомітет Міжнародної гри "Геліантус" оголосив результати гри за 2016 р. Відомості гри по кожній школі можна переглянути у розділі сайту "Відомість гри". Вітаємо усіх учасників із хорошими результатами, а саме: вперше диплом абсолютного переможця виборов Багнюк Денис, учень 8 класу ЗОШ І-ІІ ст. с.Заячиці. На жаль диплом І ступеня не отримав жоден учень ( у 2015 р. було аж 11). Допломом ІІ ступеня нагороджено 8 учнів Ляшук Юлію і Гус Наталію, учнів 8 класу Білопільської ЗОШ І-ІІ ст.; Гончарук Софію, Пивовар Вікторію, Гальчун Іванну та Голощука Олександра, учнів 9 класу Козлівської ЗОШ І-ІІ ст.; Баран Ірину, ученицю 9 класу Шельвівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Гаврисюк Ганну, ученицю 6 класу П'ятикорівської ЗОШ І-ІІ ст. Дипломом ІІІ ступеня нагороджено 12 учнів, а саме: Струбіцьку Анастасію, ученицю 5 класу і Мартинюка Максима із Білопільської ЗОШ І-ІІ ст., Гущук Іванну із Козлівської ЗОШ І-ІІ ст., Кузнецову Богдану, ученицю 5 класу Шельвівської ЗОШ І-ІІІ ст., Шозду Дарину, ученицю 5 класу, Попович Анну і Бондаховського Назара із Губинської ЗОШ І-ІІ ст.; Курила Михайла і МОроза Івана, учнів 9 класу Заячицівської ЗОШ І-ІІ ст.; Челядін Дарину, ученицю 9 класу Озютичівської ЗОШ І-ІІ ст.; Гучук Богдану. ученицю 5 класу і Штуль Богдану, ученицю 6 класу П'ятикорівської ЗОШ І-ІІ ст. 24 учні нагороджені грамотами з навчальних дисциплін (географія - 5, біологія - 9, фізика - 9, хімія - 1). найкращі результати продемонстрували учні Козлівської ЗОШ - 100% учнів нагороджені дипломами, Заячицівської ЗОШ і Губинської ЗОШ - 100% учнів нагороджені дипломами і грамотами, Білопільської ЗОШ 83% учнів нагороджені дипломами і грамотами. Найбільше учасників було із Озютичівської ЗОШ - 25 учнів (із 2 по 9 класи) П'ятикорівської ЗОШ - 19 (із 2 по 9 класи), Павловичівської ЗОШ - 21 (із 2 по 7 клас), Бубнівської ЗОШ (із 1 по 8 класи), Локачинського НВК - 48 учнів (5 - 11 класів). Вітаємо всіх учасників із перемогою! Висловлюємо подяку усім координаторам! До зустрічі у 2017 році!

Переглядів: 544 | Додав: Roma | Дата: 20.02.2017 | Коментарі (0)

Інформуємо, що ІІІ Всеукраїнський конкурс фахової майстерності «Геліантус-учитель201, для участі в якому запрошуються вчителі природничих предметів (фізики, хімії, біології, географії) та вчителі початкових класів відбудеться 23 березня 2017 року. Участь у конкурсі безкоштовна і тільки за особистим бажанням учителя.

Конкурс відбудеться відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 01.07.2016 року №1/9-334 «Про підсумки проведення ІІ конкурсу «Геліантус-учитель» та проведення конкурсу «Геліантус-учитель» у 2017 р.» (з повним текстом листа можна ознайомитися на сайті гри «Геліантус» helianthus.com.ua у розділі «Геліантус-учитель»).

1. Про конкурс

Мета конкурсу — підвищення фахової ерудованості й рівня тестологічних знань вчителів. Конкурс не має на меті перевіряти професійну придатність, а пропонується лише для підвищення власної кваліфікації вчителів і надання додаткового інструменту для внутрішнього контролю.

Конкурс для вчителів-природничників «Геліантус-учитель»-2017 проходитиме анонімно, а переможців буде названо й нагороджено тільки за умови, що вони самі побажають цього.

2. Завдання

Для проведення конкурсу «Геліантус-учитель» передбачається використання дворівневих тестів.

Основна частина тесту складатиметься із 16 завдань і пропонуватиметься для всіх вчителів природничих дисциплін. Завдання в цій частині матимуть таку саму тематику, що й завдання конкурсу «Геліантус» для учнів, але будуть менш спеціалізованими.

Другий блок, спеціалізований, складатиметься із чотирьох складніших завдань з певної спеціальності (фізики, хімії, біології, географії або початкові класи). Тематика завдань зберігатиметься, утім для їхнього виконання будуть необхідні більш глибокі знання предмету. Кожен учасник конкурсу «Геліантус-учитель» виконуватиме завдання основного блоку, і самостійно обиратиме з якого предмету виконуватиме завдання спеціалізованого блоку.

На виконання завдань відводиться 1 година.

3. Реєстрація

Реєстрація на конкурс здійснюється на сайті гри «Геліантус» helianthus.com.ua у розділі «Геліантус-учитель» з 23 січня 2017 року до 23 березня 2017 року (включно).

4. Проведення конкурсу

Конкурс відбудеться 23 березня 2017 року.

Завдання конкурсу у вигляді закодованого файлу з’являться на сторінці реєстрації «Геліантус-учитель» 17 березня. До 23 березня (включно) їх потрібно буде завантажити на свої комп’ютери. Файл буде розміщено автоматично із відповідним спеціалізованим блоком. Код для розкриття файлу з завданнями буде оприлюднений близько 14.45 години 23 березня і продубльований на електронну адресу учасника. Конкурс почнеться о 15.00 годині. Відповіді потрібно відправити до оргкомітету до 16.00 23 березня 2017 року. Завдання, що будуть відправлені до оргкомітету пізніше, ніж о 16.00, розглядатися не будуть. Інструкцію щодо реєстрації та роботи з файлом можна скачати насторінці «Геліантус-учитель». Звертаємо увагу, що можливий лише один варіант участі у конкурсі.

У разі виникнення питань щодо реєстрації та проведення конкурсу прохання звертатися за телефонами: (050)-837-55-89; (093)-701-03-77ргкомітет конкурсу «Геліантус-учитель»).

Просимо довести інформацію про проведення конкурсу до відома педагогічних працівників (учителів природничих дисциплін – біології, географії, хімії, фізики та початкових класів.

Крім того, зазначаємо, що звітність про участь у конкурсі не передбачається.       

Переглядів: 976 | Додав: Roma | Дата: 13.02.2017 | Коментарі (0)

Шановні колеги!
Вітаю Вас із Новим роком та Різдвом Христовим!
Нехай 2017 рік буде багатим на нові здобутки і приємні події.
Бажаю Всім міцного здоров’я, щастя, добра, наснаги й невичерпної енергії, миру й взаєморозуміння, 
сімейного добробуту і тепла душі.

Щасливого Нового року та веселого Різдва.
З повагою, Валентина Журавлюк

Переглядів: 356 | Додав: Roma | Дата: 30.12.2016 | Коментарі (0)

Відповідно до плану роботи та з метою підвищення знань педагогів-природничників про ключові компетентності Нової української школи райметодкабінетом спільно з відділом природничих дисциплін ВІППО було проведено семінар-практикум на тему: "Формування в учнів ключової компетентності "ініціативності та підприємливості" засобами природничих дисциплін". Розпочали семінар методом "мозкового штурму" з метою спонукання учасників до творчого мислення. Журавлюк В.М., завідувач РМК, виступила з презентацією про ключові компетентності Нової української школи. (Презентація тут) З лекцією на тему "Формування в учнів ключової компетентності "ініціативності та підприємливості" виступила перед присутніми Григор'єва Н.В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО, консультант міжнародного проекту "Урок з підприємницьким тлом". Наталія Володимирівна провела інтерактивну вправу SWOT-аналіз "Роль вчителя у формуванні компетентності "ініціативності та підприємливості", а також організувала практичну роботу "Аналіз конспектів уроків з географії та біології з публікації "Урок з підприємницьким тлом: навчальні матеріали". В ході семінару було вироблено рекомендації для вчителів з формування підприємницької компетентності. Рекомендації вчителю, який формує підприємливість й ініціативність учнів. - З метою формування ключових компетентностей працювати над створенням у школі такого середовища для учіння і навчання, щоб можна було здобути знання в певній сфері, щоб учні могли набувати і вдосконалювати вміння, а також формувати установки, які сприяють відповідному життю та діяльності. - З метою формування компетентності "ініціативності і підприємливості" розвивати в учнів креативність , потяг до інновацій і вміння ризикувати, а також здатність особи до планування і втілення задумів у життя. - Розвивати в учнів ініціативність, активність, незалежність, мотивацію й рішучість у реалізації особистих і спільних цілей, вміння оцінити й визначити власні сильні й слабкі сторони. - Працювати в плані створення атмосфери співпраці (а не суперництва), оцінювання зусиль кожної дитини (а не співставлення результатів роботи). - Забезпечити сприятливе середовище для розвитку кожної дитини, зважаючи на відмінності, що випливають з їхніх вікових та індивідуальних особливостей. - Постійно працювати над самовдосконаленням, щоб власним прикладом та поведінкою сприяти формуванню компетентності підприємливості та ініціативності. Навчально-виховний процес орієнтувати на використання як найбільше інтерактивних методів і технік навчання, які впливають на різні органи сприйняття; практикувати створення проблемних ситуацій, які вимагають від учнів активності.

Переглядів: 365 | Додав: Roma | Дата: 02.12.2016 | Коментарі (0)

Повідомляємо, що VII Міжнародна гра "Геліантус" у 2016-2017 н.р. відбудеться 15 грудня. Реєстрація до 15 листопада.

Переглядів: 413 | Додав: Roma | Дата: 03.11.2016 | Коментарі (0)

30 серпня відбулося засідання РМО вчителів географії на якому були розглянуті такі питання:
- Аналіз стану викладання географії у минулому навчальному році і завдання на 2016-17 н.р.
- Аналіз результативності роботи РМО у минулому навчальному році і основні завдання на 2016-17 н.р.
- Опрацювання нової програми з географії для 8 класу. Опрацювання пояснювальної записки до програми, методичних рекомендацій.
- Опрацювання доопрацьованої програми з географії (10 клас) і методичних рекомендацій щодо вивчення географії у 9 класі.
- Опрацювання методичних рекомендацій з економіки.
Було опрацьовано також методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах. Обговорили питання «Особливості організації навчально-виховного процесу на засадах компетентнісного підходу». Особливу увагу було звернуто керівником РМО на вдосконалення роботи з обдарованими дітьми. Крім того розглянуто ряд питань організаційного характеру:
- Про підготовку до турніру з географії з досвіду роботи.
- Про підготовку до участі у обласному конкурсі «Метеомайданчик в дії»
- Про підготовку до участі у Всеукраїнському конкурсі «Геліантус»
- Про структуру методичної роботи з вчителями географії на 2016-17 н.р.
З метою вивчення запитів учителів проведено анкетування. Вироблено рекомендації щодо організації роботи з талановитою учнівською молоддю:
1. визначати мету, створювати програму, забезпечувати циклічність, тривалість навчання відповідно до вікових та інди­відуальних можливостей обдарованої ди­тини;
2. забезпечувати наукову насиченість зміс­ту освіти відповідно до можливостей, нахилів, інтересів і потреб обдарованого учня;
3. розробити і впроваджувати індивідуально-розвивальні стратегічні та сучасні форми організації навчально-виховного процесу, різнорівневі завдання;
4. модернізувати методи, засоби навчання обдарованих дітей;
5. стимулювати постійний самоаналіз і само­освітню діяльність учня;
6. сприяти психолого-педагогічній освіті батьків обдарованих дітей;
7. створити умови для подальшої співпраці в позаурочний час.

Окреслено завдання, над якими вчителі географії будуть працювати у 2016-2017 н.р.
Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому.

1. Засвоєння знань про основні географічні поняття, закономірності розвитку, розміщення і взаємозв'язки природи, населення і гос­подарства різних територій, формування материків, океанів та їх частин відповідно до природних та соціально-економічних чинників; природу, населення і господарство України; еконо­мічну і соціальну географію світу; природокористування та на­вколишнє середовище.
2. Оволодіння уміннями використовувати різні джерела географіч­ної інформації — картографічні, статистичні, геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації і демонстрації різноманіт­них географічних даних та формування в учнів на цій основі ключових компетенцій; вміннями виконувати дії, які набуті на основі застосування географічних знань і попереднього досвіду.
3. Застосування географічних знань для пояснення та оцінки географічних процесів і явищ.
4. Розвиток пізнавального інтересу, інтелектуальних і творчих зді­бностей учнів у процесі географічних спостережень, розв'язання проблемних завдань,
5. Формування здатності і готовності до використання геогра­фічних знань та вмінь у повсякденному житті для адекватної соціально-відповідальної поведінки в навколишньому середови­щі, його збереження, адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня впливу людини на природу, безпеки довкілля як сфери життєдіяльності людини; розв'язання конкретних практичних завдань.
6. Виховання екологічної культури, любові до свого народу, міс­цевості проживання, патріотизму, толерантного ставлення до ін­ших народів, поваги до природних і культурних цінностей різних регіонів та країн світу.
7. Відбір змісту навчального матеріалу й посилення його українознавчої спрямованості.
8. Реалізація принципу національної спрямованості шкільної географії, який передбачає формування в учнів національної свідомості, прищеплення шанобливого ставлення до традицій і звичаїв українського народу щодо вшанування й збереження природи краю, підтримання таких важливих рис української нації, як чуйність, працелюбність і милосердя, що має знайти своє вираження в широкому й активному залученні в процес вивчення географії здобутків усної народної творчості.
9. Максимальне використання виховного потенціалу шкільного краєзнавства.
10.Формування в учнів уявлень про досягнення України в галузі науки, техніки, культури.

Переглядів: 353 | Додав: Roma | Дата: 09.09.2016 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz