Для вчителів географії Локачинського районуЧетвер, 25.04.2024, 08:06

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2018 » Серпень » 31 » Проведено секційне засідання вчителів географії
13:42
Проведено секційне засідання вчителів географії

29 серпня 2018 року на базі Локачинського ОНЗ районним методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведено засідання районного методичного об'єднаня вчителів географії і природознавства "Особливості організації освітнього процесу у 2018-19 н.р. в контексті реалізації основних положень Нової української школи".  Завідувач РМК Журавлюк В.М. ощнайомила присутніх із матеріалами довідки про підсумки проведення методичної роботи у минулому навчальному році і завданнями на 2018-19 н.р з географії. У процесі роботи висвітлювались питання реалізації нових навчальних програм (10 класи). Учителі були ознайомлені із особливостями організації освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу; з методичним апаратом нових підручників для 5 класу; було опрацьовано методичні рекомендації МОН України про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти. Зроблено акцент на курс "Географія: регіони та країни". Піднімались питання щодо вдосконалення роботи з обдарованими дітьми, підготовки їх до участі у різноманітних інтелектуальних змаганнях, конкурсах. Проведено коментоване опрацювання статті І.П Підласого "Як підвищувати кваліфікацію на робочому місці".  В процесі секційних засідань було вироблено рекомендації щодо основних завдань, які ставляться перед вчителями географії у новому навчальному році.

Завдання, над якими будуть працювати

вчителі географії у 2018-2019 н.р.

Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення й поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому.

  1. Забезпечити формування ключових компетентностей, які визначають очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти).
  2. Організація освітнього процесу у відповідності до змістовних ліній, які реалізуються під час вивчення певних розділів та тем через підбір відповідної інформації, дидактичних матеріалів та використання різних методів навчання, реалізація проектів та досліджень.
  3. Засвоєння знань про основні географічні поняття, закономірності розвитку, розміщення і взаємозв'язки природи, населення і господарства різних територій; формування материків; океанів та їх частин відповідно до природних та соціально-економічних чинників;         природу, населення і господарство України; економічну і соціальну географію світу; природокористування та навколишнє середовище;
  4. Оволодіння уміннями використовувати різні джерела географічної інформації: картографічні, статистичні, геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації і демонстрації різноманітних географічних даних та формування в учнів на цій основі ключових компетенцій; вміннями виконувати дії, які набуті на основі застосування географічних знань і попереднього досвіду;
  5. Застосування географічних знань для пояснення та оцінки географічних процесів і явищ;
  6. Розвиток      пізнавального         інтересу, інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі географічних спостережень, розв'язання проблемних завдань, самостійного набуття нових знань з географії;
  7. Формування здатності і готовності до використання географічних знань та вмінь у повсякденному житті для адекватної соціально-відповідальної поведінки в навколишньому середовищі, його збереження, адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня впливу людини на природу, безпеки довкілля як сфери життєдіяльності людини; розв'язання конкретних практичних завдань;
  8. Виховання екологічної культури, любові до свого народу, місцевості проживання, патріотизму, толерантного ставлення до інших народів, поваги до природних і культурних цінностей різних регіонів та країн світу.
Переглядів: 314 | Додав: Roma | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz