7 грудня на базі Шельвівської зош було проведено районне методичне об'єднання вчителів географії. Вчитель географії месцевої школи Штинька Ж.Є. провела творчий звіт з проблемного питання, а саме - урок у 7 класі на тему "Австралія - найменший материк Землі", ознайомила присутніх з навчально-методичним комплексом кабінету географії, поділилась досвідом роботи з реалізації проблеми. Вчителі взяли участь у "круглому столі" з питання "Дидактичні умови реалізації компетентнісного підходу в навчанні". Члени районного журі олімпіади з географії проаналізували результати виконання учнями олімпіадних завдань. Учасниками рма було вироблено рекомендації з питання. - Як навчати, щоб формувати компетентність школярів? 1. З численного арсеналу методів навчання найефективнішими у процесі формування ключових компетентностей є: метод проектів, портфоліо, частково-пошукові та дослідницькі методи, проблемне навчання, інтерактивні методи; освітні технології: "Дебати" та "Розвиток критичного мислення, технологія продуктивного навчання. 2. З метою формування бази для реалізації активних методів навчання ефективно реалізовувати можливості репродуктивних методів, зменшивши їх роль у структурі навчального процесу на користь активних методів. 3. Пріоритетними серед форм організації навчальної діяльності у контексті компетентнісного підходу вважати індивідуальну та групову форми роботи. 4. Серед засобів навчання на уроках географії обов'язковим є використання комп'ютерної техніки та оволодіння учнями прийомами опрацювання інформації. 5. Вчитель на уроці повинен виступати не "трансформатором інформації", а організатором діяльності, спрямованої на виконання навчальних завдань. 6. Вчитель на уроці повинен забезпечити активну діяльність учнів, їх мотивацію на навчальний процес шляхом урізноманітнення форм, методів та засобів навчання.
|