30 серпня проведено засідання районного методичного об'єднання вчителів географії та природознавства. Педагогів було ознайомлено із особливостями організації навчально-виховного процесу учнів 5-9 класів за оновленими програмами, які зорієнтовані на формування ключових компетентностей. Були опрацьовані методичні рекомендації МОН України про викладання географії у 2017-18 н.р. та про організацію виховної роботи у ЗНЗ. Особливий акцент було зроблено на питання вдосконалення роботи з обдарованими дітьми. Вироблено рекомендації щодо підходів до календарного планування з природознавства і географії. Схвалено структуру методичної роботи на навчальний рік. Проведено анкетування з метою вивчення методичних запитів учителів. Вироблено конкретні завдання, над якими будуть працювати вчителі географії у 2017-18 н.р.
Завдання, над якими будуть працювати вчителі географії у 2017-2018 н.р.
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення й поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому. Забезпечити формування ключових компетентностей, які визначають очікувані результати, навчально-пізнавальної діяльності учнів (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти).
-
Організація навчально-виховного процесу у відповідності до змістовних ліній, які реалізуються під час вивчення певних розділів та тем через підбір відповідної інформації, дидактичних матеріалів та використання різних методів навчання, реалізація проектів та досліджень.
-
Засвоєння знань про основні географічні поняття, закономірності розвитку, розміщення і взаємозв'язки природи, населення і господарства різних територій, формування материків; океанів та їх частин відповідно до природних та соціально-економічних чинників; природу, населення і господарство України; економічну і соціальну географію світу; природокористування та навколишнє середовище;
-
Оволодіння уміннями використовувати різні джерела географічної інформації. Картографічні, статистичні, геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації і демонстрації різноманітних географічних даних та формування в учнів на цій основі ключових компетенцій; вміннями виконувати дії, які набуті на основі застосування географічних знань і попереднього досвіду;
-
Застосування географічних знань для пояснення та оцінки географічних процесів і явищ;
-
Розвиток пізнавального інтересу, інтелектуальних і творчих здібностей учнів у процесі географічних спостережень, розв'язання проблемних завдань, самостійного набуття нових знань з географії;
-
Формування здатності і готовності до використання географічних знань та вмінь у повсякденному житті для адекватної соціально-відповідальної поведінки в навколишньому середовищі, його збереження, адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня впливу людини на природу, безпеки довкілля як сфери життєдіяльності людини; розв'язання конкретних практичних завдань;
-
Виховання екологічної культури, любові до свого народу, місцевості проживання, патріотизму, толерантного ставлення до інших народів, поваги до природних і культурних цінностей різних регіонів та країн світу.
|