Для вчителів географії Локачинського районуНеділя, 28.04.2024, 15:45

Гість | RSS
| Каталог статей | |
Меню сайту

Категорії розділу
За матеріалами періодичних видань [1]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » За матеріалами періодичних видань » За матеріалами періодичних видань

Способи проведення програмних екскурсій
Навчальні екскурсії можна проводити як з цілим класом, так і групами (бригадами).
1. Коли розглядається невеликий екскур­сійний об'єкт, а окремі ділянки розміщені поряд, то групи учнів розходяться на свої позиції, виконують самостійно практичне завдання. Вчитель їх інструктує, потім пе­ревіряє виконане завдання і веде по всьому маршруту. Під час проходження маршруту кожна група звітує про результати проро­бленої роботи. Таким чином, усі учні отри­мують цілісну картину про екскурсійний об'єкт [5, с. 363].
2. Навчальну екскурсію на великий об'єкт зі складним маршрутом можна провести по-іншому. Спочатку учні класом прохо­дять маршрут, а вчитель на кожній зупинці проводить бесіду. Потім клас об'єднується у бригади, які розходяться по своїх ділянках роботи і виконують групові практичні за­вдання [5].
3. Щоб отримати більше інформації, ви­користовують індивідуальні завдання.
4. Поділ класу на групи дає можливість отримати повнішу інформацію про об'єкт.
І на оформлення звіту за такої форми буде затрачено менше часу, однак потрібно вра­ховувати, що, працюючи над виконанням групового завдання, учні детально вивчають | одну частину екскурсійного завдання, лише і «свою»,  тобто розглядають об'єкт вузько, І однобічно. Важливо організовувати роботу так, щоб усі групові завдання пов'язувалися між собою і учні були у них задіяні. Як варіант - проходження усіма усіх зупинок по черзі.
5. Програмні навчальні екскурсії у природу доречніше проводити у груповій (бригадній) формі.
6. З фізичної географії краще проводити комплексні екскурсії (об'єднати кілька екскурсій в одну). За 45 хвилин відійти від школи, вивчити об'єкт і повернутися до на­ступного уроку неможливо. Плануючи про­грамну екскурсію, заздалегідь попередьте завуча і домовтесь, щоб урок географії по­ставили останнім.
Як показує шкільна практика, організація та проведення навчальних екскурсій складається з певних етапів. Ознайомимося з цією структурою:
1) підготовчий етап;
2) проведення екскурсії (польовий [7, с. 12]);
3) підсумковий (камеральний [7, с. 12]);
4) обробка матеріалів [5, с. 355];
5) застосування результатів у навчально­му процесі [5].

Категорія: За матеріалами періодичних видань | Додав: Roma (06.03.2013)
Переглядів: 430 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz