31 жовтня для вчителів географії, хімії, біології та економіки районним методичним кабінетом було організовано проведення науково-практичної конференції на тему "Значення формування навиків вдумливого, осмисленого читання на уроках природничих дисциплін". Роботу конференції відкрила Журавлюк В.М., завідувач районного методкабінету, яка акцентувала увагу на тому, що осмислене читання є одним із факторів підвищення успішності учнів. У ході конференції педагоги ознайомилися з педагогічною класифікацією видів читання. У своїх виступах вчителі робили акцент на тих формах організації навчальної діяльності, які сприяють виробленню навичок і вмінь вдумливого і осмисленого читання. Навчальні комп'ютерні презентації з проблемного питання підготували: Ярмолюк В.В., вчитель географії П'ятикорівської ЗОШ, Лялька А.М., вчитель географії Павловичівської ЗОШ і Шумчук І.А., вчитель географії і біології Кисилинської ЗОШ. Досвідом роботи із застосування у практичній діяльності різних форм, методів і технологій ділились із колегами такі педагоги: Скакун С.П., вчитель біології Туминської ЗОШ, Базар Н.І., вчитель хімії і біології Павловичівської ЗОШ, Мелечко Л.М., вчитель географії і біології Бубнівської ЗОШ і Здибель О.А., вчитель географії Маньківської ЗОШ. Учасниками конференції було вироблено рекомендації щодо вдосконалення роботи з підручником на уроці, оволодіння учнями різними видами читання для формування у них стійкої мотивації до постійного пізнання. Пропонуємо для практичного використання вчительські презнтації з проблем: - "Педагогічна класифікація видів читання; - Основні аспекти застосування технології "читання і письмо" для розвитку критичного мислення; - Організація самостійної роботи на уроках біології.
|