31 жовтня для вчителів географії, хімії, біології та економіки районним методичним кабінетом було організовано проведення науково-практичної конференції на тему "Значення формування навиків вдумливого, осмисленого читання на уроках природничих дисциплін".
Роботу конференції відкрила Журавлюк В.М., завідувач районного методкабінету, яка акцентувала увагу на тому, що осмислене читання є одним із факторів підвищення успішності учнів.
У ході конференції педагоги ознайомилися з педагогічною класифікацією видів читання. У своїх виступах вчителі робили акцент на тих формах організації навчальної діяльності, які сприяють виробленню навичок і вмінь вдумливого і осмисленого читання.
Навчальні комп'ютерні презентації з проблемного питання підготували: Ярмолюк В.В., вчитель географії П'ятикорівської ЗОШ, Лялька А.М., вчитель географії Павловичівської ЗОШ і Шумчук І.А., вчитель географії і біології Кисилинської ЗОШ.
Досвідом роботи із застосування у практичній діяльності різних форм, методів і технологій ділились із колегами такі педагоги: Скакун С.П., вчитель біології Туминської ЗОШ, Базар Н.І., вчитель хімії і біології Павловичівської ЗОШ, Мелечко Л.М., вчитель географії і біології Бубнівської ЗОШ і Здибель О.А., вчитель географії Маньківської ЗОШ.
Учасниками конференції було вироблено рекомендації щодо вдосконалення роботи з підручником на уроці, оволодіння учнями різними видами читання для формування у них стійкої мотивації до постійного пізнання.
Пропонуємо для практичного використання вчительські презнтації з проблем:
- "Педагогічна класифікація видів читання;
- Основні аспекти застосування технології "читання і письмо" для розвитку критичного мислення;
- Організація самостійної роботи на уроках біології.