Для вчителів географії Локачинського районуНеділя, 28.04.2024, 22:39

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2016 » Вересень » 09

30 серпня відбулося засідання РМО вчителів географії на якому були розглянуті такі питання:
- Аналіз стану викладання географії у минулому навчальному році і завдання на 2016-17 н.р.
- Аналіз результативності роботи РМО у минулому навчальному році і основні завдання на 2016-17 н.р.
- Опрацювання нової програми з географії для 8 класу. Опрацювання пояснювальної записки до програми, методичних рекомендацій.
- Опрацювання доопрацьованої програми з географії (10 клас) і методичних рекомендацій щодо вивчення географії у 9 класі.
- Опрацювання методичних рекомендацій з економіки.
Було опрацьовано також методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах. Обговорили питання «Особливості організації навчально-виховного процесу на засадах компетентнісного підходу». Особливу увагу було звернуто керівником РМО на вдосконалення роботи з обдарованими дітьми. Крім того розглянуто ряд питань організаційного характеру:
- Про підготовку до турніру з географії з досвіду роботи.
- Про підготовку до участі у обласному конкурсі «Метеомайданчик в дії»
- Про підготовку до участі у Всеукраїнському конкурсі «Геліантус»
- Про структуру методичної роботи з вчителями географії на 2016-17 н.р.
З метою вивчення запитів учителів проведено анкетування. Вироблено рекомендації щодо організації роботи з талановитою учнівською молоддю:
1. визначати мету, створювати програму, забезпечувати циклічність, тривалість навчання відповідно до вікових та інди­відуальних можливостей обдарованої ди­тини;
2. забезпечувати наукову насиченість зміс­ту освіти відповідно до можливостей, нахилів, інтересів і потреб обдарованого учня;
3. розробити і впроваджувати індивідуально-розвивальні стратегічні та сучасні форми організації навчально-виховного процесу, різнорівневі завдання;
4. модернізувати методи, засоби навчання обдарованих дітей;
5. стимулювати постійний самоаналіз і само­освітню діяльність учня;
6. сприяти психолого-педагогічній освіті батьків обдарованих дітей;
7. створити умови для подальшої співпраці в позаурочний час.

Окреслено завдання, над якими вчителі географії будуть працювати у 2016-2017 н.р.
Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому.

1. Засвоєння знань про основні географічні поняття, закономірності розвитку, розміщення і взаємозв'язки природи, населення і гос­подарства різних територій, формування материків, океанів та їх частин відповідно до природних та соціально-економічних чинників; природу, населення і господарство України; еконо­мічну і соціальну географію світу; природокористування та на­вколишнє середовище.
2. Оволодіння уміннями використовувати різні джерела географіч­ної інформації — картографічні, статистичні, геоінформаційні технології для пошуку, інтерпретації і демонстрації різноманіт­них географічних даних та формування в учнів на цій основі ключових компетенцій; вміннями виконувати дії, які набуті на основі застосування географічних знань і попереднього досвіду.
3. Застосування географічних знань для пояснення та оцінки географічних процесів і явищ.
4. Розвиток пізнавального інтересу, інтелектуальних і творчих зді­бностей учнів у процесі географічних спостережень, розв'язання проблемних завдань,
5. Формування здатності і готовності до використання геогра­фічних знань та вмінь у повсякденному житті для адекватної соціально-відповідальної поведінки в навколишньому середови­щі, його збереження, адаптації до умов проживання на певній території; самостійного оцінювання рівня впливу людини на природу, безпеки довкілля як сфери життєдіяльності людини; розв'язання конкретних практичних завдань.
6. Виховання екологічної культури, любові до свого народу, міс­цевості проживання, патріотизму, толерантного ставлення до ін­ших народів, поваги до природних і культурних цінностей різних регіонів та країн світу.
7. Відбір змісту навчального матеріалу й посилення його українознавчої спрямованості.
8. Реалізація принципу національної спрямованості шкільної географії, який передбачає формування в учнів національної свідомості, прищеплення шанобливого ставлення до традицій і звичаїв українського народу щодо вшанування й збереження природи краю, підтримання таких важливих рис української нації, як чуйність, працелюбність і милосердя, що має знайти своє вираження в широкому й активному залученні в процес вивчення географії здобутків усної народної творчості.
9. Максимальне використання виховного потенціалу шкільного краєзнавства.
10.Формування в учнів уявлень про досягнення України в галузі науки, техніки, культури.

Переглядів: 353 | Додав: Roma | Дата: 09.09.2016 | Коментарі (0)

Пошук

Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz