Для вчителів географії Локачинського районуНеділя, 05.05.2024, 01:14

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2016 » Грудень » 02

Відповідно до плану роботи та з метою підвищення знань педагогів-природничників про ключові компетентності Нової української школи райметодкабінетом спільно з відділом природничих дисциплін ВІППО було проведено семінар-практикум на тему: "Формування в учнів ключової компетентності "ініціативності та підприємливості" засобами природничих дисциплін". Розпочали семінар методом "мозкового штурму" з метою спонукання учасників до творчого мислення. Журавлюк В.М., завідувач РМК, виступила з презентацією про ключові компетентності Нової української школи. (Презентація тут) З лекцією на тему "Формування в учнів ключової компетентності "ініціативності та підприємливості" виступила перед присутніми Григор'єва Н.В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО, консультант міжнародного проекту "Урок з підприємницьким тлом". Наталія Володимирівна провела інтерактивну вправу SWOT-аналіз "Роль вчителя у формуванні компетентності "ініціативності та підприємливості", а також організувала практичну роботу "Аналіз конспектів уроків з географії та біології з публікації "Урок з підприємницьким тлом: навчальні матеріали". В ході семінару було вироблено рекомендації для вчителів з формування підприємницької компетентності. Рекомендації вчителю, який формує підприємливість й ініціативність учнів. - З метою формування ключових компетентностей працювати над створенням у школі такого середовища для учіння і навчання, щоб можна було здобути знання в певній сфері, щоб учні могли набувати і вдосконалювати вміння, а також формувати установки, які сприяють відповідному життю та діяльності. - З метою формування компетентності "ініціативності і підприємливості" розвивати в учнів креативність , потяг до інновацій і вміння ризикувати, а також здатність особи до планування і втілення задумів у життя. - Розвивати в учнів ініціативність, активність, незалежність, мотивацію й рішучість у реалізації особистих і спільних цілей, вміння оцінити й визначити власні сильні й слабкі сторони. - Працювати в плані створення атмосфери співпраці (а не суперництва), оцінювання зусиль кожної дитини (а не співставлення результатів роботи). - Забезпечити сприятливе середовище для розвитку кожної дитини, зважаючи на відмінності, що випливають з їхніх вікових та індивідуальних особливостей. - Постійно працювати над самовдосконаленням, щоб власним прикладом та поведінкою сприяти формуванню компетентності підприємливості та ініціативності. Навчально-виховний процес орієнтувати на використання як найбільше інтерактивних методів і технік навчання, які впливають на різні органи сприйняття; практикувати створення проблемних ситуацій, які вимагають від учнів активності.

Переглядів: 368 | Додав: Roma | Дата: 02.12.2016 | Коментарі (0)

Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz