Для вчителів географії Локачинського районуСереда, 01.05.2024, 10:04

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

Програма для ЗНЗ з географії 10 клас
Рівень стандарту, академічний рівень
Доопрацьована та затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 №826

Переглядів: 377 | Додав: Roma | Дата: 23.08.2016 | Коментарі (0)

ПИТАННЯ
ХІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ

1. У рамках стратегії розвитку української гідроенергетики напрацьовано шість великих проектів таких, як будівництво Канівської ГАЕС, добудова другої черги ГАЕС на Дністрі, а також спорудження Каховської ГЕС-2 і каскаду ГЕС у верхній частині Дністра. Оцініть економічні, політичні та екологічні наслідки будівництва каскаду ГЕС у верхній частині Дністра.
З. В. Філончук, м. Херсон
2. Розміщення яких гір світу не пов’язане з сучасними межами літосферних плит. Поясніть, як відбувався процес їх утворення.
3. Відомий американський еколог Ю. Одум вважає, що болота краще використовувати як сховища води і місця проживання диких тварин, ніж намагатися знайти їм використання у сільському господарстві. Чи поділяєте ви точку зору відомого еколога?
Т. Г. Гільберг, Шоробура І. М., м. Хмельницький
4. Вертикально інтегровані агропромислові формування відіграють дедалі більшу роль у виробництві та переробці сільськогосподарської продукції в Україні. На прикладі одного з таких формувань покажіть структуру та переваги і недоліки їх економічної, соціальної та екологічної діяльності.
Л. М. Кирилюк, м. Вінниця;
М. М. Ковальчук, м. Долинська, Кіровоградська область
5. Як відомо, Волино-Подільська та Придніпровська височини є одними з найважливіших складових рельєфу рівнинної України. Багато українських учених схиляються до думки, що чітко розмежувати обидві височини неможливо. Спробуйте спростувати цю думку, провівши між ними аргументовану фізико-географічну межу.
В. І. Корінний, Л. М. Кирилюк, м. Вінниця
6. Оприлюднений план будівництва гідроакумулюючої системи в пустелі Атакама в Південній Америці. Обґрунтуйте «за» та «проти» цього грандіозного проекту.
Л. І. Зеленська, м. Дніпропетровськ
7. В окремих розвинутих державах багато виробничих потужностей, штаб-квартир найвідоміших корпорацій та всесвітньо відомих освітніх закладів розташовані не в мегаполісах, а у невеликих містах (штаб-квартира ІТ-гіганта Аррlе – у Купертіно, США; Єльський університет – у Нью-Гейвені, США; хіміко-фармацевтична компаніяBayer – у Леверкузені, Німеччина). Чи може бути цікавий цей досвід для України? Якщо так, то проаналізуйте світові приклади (надбання, моделі) та існуючі можливості у різних сферах невеликих міст України, які змоги б реалізувати таку модель. Наведіть конкретні приклади та обґрунтуйте свій вибір.
Т. Д. Магалецька, м. Житомир
8. У 1886 р. граф В. Дідушинський на своїх землях створив перший у Європі законодавчо закріплений заповідний об’єкт «Памятка Пеняцька» У 2010 р. він увійшов до НПП «Північне Поділля». На рік раніше було утворено Дермансько-Острозький НПП та НПП «Кременецькі гори», через чотири роки – НПП «Мале Полісся». Поясніть причини створення цих природоохоронних територій. Чи пов’язане це з розташованим поблизу «екологічно проблемним» промисловим об’єктом?
9. У атласі для 7 класу на карті «Кліматичні пояси та області світу» позначено чотири області мусонного клімату на східних узбережжях Євразії та північної Америки. У цьому ж атласі на «Кліматичній карті світу» мусонні вітри позначені лише у південній, південно-Східній та Східній Азії. Таку невідповідність на картах одного атласу можна пояснити: а) помилкою картографів; б) помилкою кліматологів; в) третьою причиною. Чому не усі місця поширення мусонів називають областями мусонного клімату?
М. В. Зінкевич, м. Львів
10. В основу карт для спортивного орієнтування покладено топографічні карти. Однак вони мають певні відмінності у зображенні лісу, болота, парканів тощо. У чому полягають ці відмінності і які додаткові характеристики цих об’єктів вони надають?
11. Умовні знаки топографічних карт унормовано на державному рівні. Учні ознайомлюються з ними, працюючи з атласами, підручниками та робочими зошитами. Та час плине, розвиваються технології і частина знаків відображає вже музейні об’єкти. Проаналізуйте наявні у навчальній літературі умовні знаки, виділіть застарілі об’єкти та запропонуйте нові у супроводі ілюстрацій (як у навчальних атласах).
Л. М. Даценко, м. Київ
12. Кожний п’ятий житель Ефіопії залежить від продовольчої допомоги з-за кордону. Водночас уряд цієї держави створює сприятливі умови для інвесторів, плануючи вирощувати овочі та зернові культури на експорт. Поясніть цей парадокс. Наведіть аргументи «за» та «проти» такої державної політики.
І. П. Тертична, м. Одеса
13. Нелегальний видобуток бурштину на Поліссі набув небачених масштабів і з регіональної проблеми перетворився в загальнодержавну. Поясніть причини, наслідки та шляхи розв’язання цієї проблеми.
Ю. В. Лис, м. Рівне
14. Національний провайдер екскурсій «Чорнобиль Тур» пропонує туристам пізнавальні поїздки до Чорнобильської зони та міста Прип’яті. Влада планує збудувати в зони ЧАЕС сховище відпрацьованого ядерного палив з трьох українських АЕС: Рівненської, Хмельницької та Південноукраїнської. А які шляхи раціонального використання «мертвих міст» - Чорнобиля та Прип’яті, а також 30-кілометрової зони відчуження навколо ЧАЕС можете запропонувати ви? Чи доцільне і безпечне використання територій, забруднених радіонуклідами?
15. «Білі ночі» - це доказ того, що наше уявлення про правильну зміну дня і ночі на Землі дуже спрощене і примітивне. І справді, періодична зміна освітлення і темряви на земній кулі набагато складніша і не вкладається у звичну схему зміни дня і ночі. У цьому сенсі нашу планету можна розділити на 5 особливих поясів, кожен з яких має свій порядок чергування дня і ночі. Що це за пояси? Чи є потреба їх виділяти? Чи бувають «білі ночі» в Україні?
Н. О. Осніцька, м. Рівне
16. У світі помітна тенденція поступового уповільнення зростання глобальної економіки. Це зумовлено кількома чинниками. Виділіть й обґрунтуйте їх. Проаналізуйте ризики розвитку світового господарства через російсько-український конфлікт. Спрогнозуйте розвиток світового господарства на найближчу перспективу, зазначте зовнішні ризики та загрози економічній безпеці України.
17. Відновленню та розвитку життєвих сил людини, втрачених у процесі трудової діяльності, слугують рекреаційні ресурси. Які рекреаційні ресурси переважають на території України? Чи є серед них унікальні? Розкрийте закономірності поширення рекреаційних ресурсів і напрями їх використання. Де і чому в Україні функціонують рекреаційні кластери? Чи можливе їх утворення в інших регіонах України?
Г. Ш. Уварова, м. Київ
18. На підставі палеогеографічних реконструкцій доведено, що епохи похолодання чергуються з епохами потепління. Думки сучасних експертів розділилися: одні вважають, що температурний спад уже розпочався і нас чекає льодовиковий період, інші пророкують кліматичну катастрофу в зв’язку з глобальним потеплінням у найближчі століття. Висловіть власну думку з приводу того, чого чекати прийдешнім поколінням.
Н. М. Денисюк, м. Луцьк
19. «Невеликі українські міста – промислові центри – важливі індикатори соціально-економічного здоров’я держави». Доведіть або спростуйте це твердження.
20. Доведіть або спростуйте твердження: «Розвиток морського флоту, як і морського судноплавства в цілому, чутливо реагує на зміни, що відбуваються у світовій економіці».
Л. І. Гавриленко, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
21. Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності. Схарактеризуйте забрудненість прибережної захисної смуги найбільшої водної артерії України – Дніпра. Яких, на вашу думку, слід вживати заходів, аби поліпшити ситуацію.
М. О. Швець, м. Олексієво-Дружківка, Донецька область

Переглядів: 1415 | Додав: Roma | Дата: 13.07.2016 | Коментарі (0)

Переглядів: 465 | Додав: Roma | Дата: 13.07.2016 | Коментарі (0)

30 березня районним методичним кабінетом було проведено районну науково-практичну конференцію вчителів природничих дисциплін на тему: "Структурні компоненти уроку у зв'язку з формуванням у педагогіці компетентнісної парадигми". Відкрила захід завідувач РМК Журавлюк В.М. Про компетентнісний підхід до проектування сучасного уроку говорила Григор'єва Н.В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО, яка взяла активну участь у НПК. Питання викладання природничих дисциплін у світлі нового Державного стандарту підняла у своєму виступі Комар С.І., методист РМК. Вчителі природничих шкіл району поділились досвідом роботи, "Я роблю так", призентувавши окремі структурні компоненти уроку, а саме: Павлюк Л.Л., вчитель географії Коритницької ЗОШ, -  "Важливість організаційного моменту. Форми перевірки домашнього завдання";  Шумчук І.А., вчитель біології Кисилинської ЗОШ І-ІІ ст, -  "Вивчення нового матеріалу - це основна й найбільш тривала за часом частина уроку. Традиційні форми роботи вчителя"; Штинька Ж.Є.. вчитель географії Шельвівської ЗОШ І-ІІІ ст., -  "Активні форми проведення етапу вивчення нового матеріалу"; Скакун О.М., вчитель біології та географії Губинської ЗОШ І-ІІ ст., -  "Закріплення нового матеріалу - важливий етап, для забезпечення грунтовності знань учнів"; Ярмолюк В.В., вчитель географії П'ятикорівської ЗОШ І-ІІ ст.; Стецюк Л.В., вчитель біології Замличівської ЗОШ І-ІІІ ст., - "Підсумки уроку. Повідомлення домашнього завдання, його зміст та організація викладання". Активну участь у роботі конференції взяли Гапяк О.В., вчитель географії Озютичівської ЗОШ І-ІІ ст. і Здибель О.А.. вчитель географії Маньківської ЗОШ І-ІІІ ст., які у своєму виступі зробили акцент на важливість організаційного моменту і створення мотивації в учнів до вивчення предмету. В процесі НПК були вироблені рекомендації щодо використання окремих структурних компонентів уроку. (Презентації НПК дивитись у меню сайта Каталог файлів)

                              

 

Переглядів: 547 | Додав: Roma | Дата: 01.04.2016 | Коментарі (0)

22 березня на базі Привітненської ЗОШ проведено засідання міжшкільного методичного об'єднання вчителів географії на тему: "Урок - основна форма організації навчально-виховного процесу". Керівник ММО Матвіюк Н.Д. провела міні-тренінг, в ході якого вчителі в активній формі висловили свою думку щодо запропонованих завдань (дивитися презентацію). Крім того учасники МО ознайомилися з досвідом роботи щодо проведення окремих структурних компонентів уроку, таких педагогів: Л.Л. Павлюк ЗОШ І-ІІ ст. с.Коритниця "Структурні компоненти уроку: організаційний момент, перевірка домашнього завдання", Н.Д. Матвіюк ЗОШ І-ІІ ст. с.Старий Загорів "Активні форми роботи при вивчені нового матеріалу", Л.М. Мелечко ЗОШ І-ІІІ ст. с.Бубнів "Структурні компоненти уроку: підсумок уроку, закріплення нового матеріалу". У роботі ММО взяла участь Журавлюк В.М., завідувач райметодкабінету. 

Переглядів: 521 | Додав: Roma | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Відповідно до плану роботи РМК 30 березня буде проведено круглий стіл для вчителів природничих дисциплін на тему: "Структурні компоненти сучасного уроку"

Примірні теми

  1. Парадигма шкільної природничої освіти у світлі нового Державного стандарту.
  2. Важливість організаційного моменту. Форми перевірки домашнього завдання.
  3. Вивчення нового матеріалу – це основна й найбільш тривала за часом частина уроку. Традиційні форми роботи вчителя.
  4. Активні форми проведення етапу вивчення нового матеріалу.
  5. Закріплення нового матеріалу – важливий етап, що забезпечує ґрунтовність знань учнів.
  6. Підсумки уроку. Повідомлення домашнього завдання, його зміст та організація виконання.
Переглядів: 504 | Додав: Roma | Дата: 14.03.2016 | Коментарі (0)

2березня 2016 року відбулося чергове засідання Локачинського округу вчителів географії. Теоретична  частина роботи була направлена на розгляд методичних рекомендацій щодо проведення  окремих компонентів уроку.  Вчитель географії Губинської    ЗОШ  І-ІІ ступенів Скакун О.М. підготувала цікавий інформаційний матеріал по темі «Закріплення вивченого матеріалу – важливий етап для забезпечення ґрунтовності навчання».  Про обсяг домашнього завдання, його зміст та організацію виконання повідомила   вчитель географії П’ятикорівської  ЗОШ І-ІІ ступенів Ярмолюк В.В.
Завідувач районним методичним кабінетом Журавлюк В.М. наголосила звернути належну увагу на проведення правильної структуризації уроків географії й повторення  вивченого матеріалу для успішного написання підсумкових контрольних робіт із географії та здачі зовнішнього незалежного оцінювання.
Керівник методичного об’єднання міжшкільного округу Корнелюк І.В. ознайомила колег із інформаційним контентом географічного кабінету та його використанням на різних етапах проведення уроків  при вивченні усіх курсів географії.
Вчителі географії поділилися досвідом роботи з використання різноманітних форм і методів при вивченні та закріпленні програмового матеріалу.        
На базі П’ятикорівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів у 6  класі проведений урок на тему «Світовий океан та його частини. Острови в океані». (План-конспект і презентація уроку вчителя географії Ярмолюк В.В. додаються).

Переглядів: 446 | Додав: Roma | Дата: 04.03.2016 | Коментарі (0)

Протягом тижня з 22 по 26 лютого 2016р. у Павловичівській ЗОШ І-ІІІ ст. проходив Тиждень географії під керівництвом Лавренюк Лариси Олексіївни, вчителя географії. Протягом тижня для учнів школи було проведено ряд заходів, а саме: лінійку до відкриття тижня географії в школі, географічні загадки, вікторини та ігри для 5-6 класів, виставка літератури «Географія моєї Батьківщини», відкритий урок у 6 класі на тему «Атмосферні опади» на якому були присутні вчителів з інших шкіл, учнівська конференція «Загадки Атлантиди» для 5-11 класів, конкурс-виставку малюнків «Земля - мій рідний дім», географічну гру«Щасливий випадок» для учнів 7-8 класів, експрес-інтерв’ю «Що вам сподобалося», а завершився тиждень підведенням підсумків на нагородження учнів дипломами гри «Геліантус».

Переглядів: 378 | Додав: Roma | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

24 лютого у Павловичівській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося чергове засідання ММО вчителів географії Локачинського освітнього округу.  Теоретична частина роботи була направлена на розгляд cтруктурних компонентів уроку географії. Вчитель географії Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лавренюк Л.О. поділилася досвідом роботи з проблеми використання продуктивних методів та прийомів для активізації розумової діяльності учнів під час вивчення нового матеріалу. Керівник методичного округу Корнелюк І.В. підвела підсумки участі школярів у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» та інших географічних змаганнях і конкурсах. На базі Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 6 класі проведений урок на тему «Атмосферні опади». Пропонуємо презентацію і конспект уроку, підготовлені Лавренюк Л.О. Див.тут.

                      

Переглядів: 415 | Додав: Roma | Дата: 24.02.2016 | Коментарі (0)

У ЗНЗ району на шкільних лінійках було вручено нагороди учасникам гри "Геліантус". Пропонуємо фоторепортаж із Локачинського НВК.
43 учні НВК «Локачинська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» виявили зацікавлення  «Геліантусом».
Переможці визначалися для кожної паралелі окремо серед учасників гри.
Відповідно до результатів учні отримали такі нагороди та призи:
Диплом І ступеня (приз-набір олівців) – Мазяр Микита, учень 8-А класу;
Диплом ІІступеня (приз-брелок) – Дудік Анастасія, учениця 8-А класу;
Диплом ІІІ ступеня (приз-магніт) – Сірук Павло, учень 8-А класу;
                                                          Сахарчук Дмитро, учень 10-А класу;
                                                          Мотрій Дмитро, учень 10-А класу.
20 учнів отримали 31 грамоту з предметів (приз-ручка):
16 грамот із географії:

  • Мощук Анна, Колошнюк Оксана – учні 8-А класу;

  • Ятчук Леся, Лялюк Андрій, Тимчук Олександр, Шевчук Владислав Юрійович, Остапчук Анастасія - учні 9-А класу;

  • Іщук Вікторія, Хамежук Юрій, Сафронова Діана, Баран Станіслав - учні 10-А класу;

  • Дармофал Роксолана, Вільчинська Інна, Чайковська Іванна, Веремчук Вадим, Шульгач Катерина - учні 10-Б класу;

9 грамот із біології:

  • Дацюк Максим, Власюк Ангеліна - учні 5-А класу;

  • Мартинюк Вікторія - учениця 5-Б класу;

  • Мощук Анна, Колошнюк Оксана – учні 8-А класу;

  • Ятчук Леся, Сахарчук Марія - учні 9-А класу;

  • Іщук Вікторія – учениця 10-А класу;

  • Шульгач Катерина - учениця 10-Б класу;

6 грамот із фізики:

  • Ятчук Леся, Лялюк Андрій,Сахарчук Марія, Тимчук Олександр, Шевчук Владислав Юрійович, Остапчук Анастасія – учні 9-А класу.

7 учнів нагороджено Дипломами переможця на шкільному рівні:

  • Томчук Максим – учень 8-А класу;

  • Тіхонова Наталія – учениця 7-Б класу;

  • Капись Микола, Матвійчук Вадим, Павонська Анжела, Киричук Анастасія, Мороз Марина – учні 5_А класу.

Решта учасників отримали Сертифікати учасника гри.
Грамотами «Найкращому класу» нагороджено учнів 8-А та 10-А класів за перемогу в Міжнародній природознавчій грі.
Вітаємо всіх учасників та переможців  Міжнародної природознавчої гри «Геліантус-2015».
Наступна гра відбудеться 15 грудня 2016 року. У ній можуть брати участь учні 1-11 класів. Термін реєстрації – з 1 вересня 2016 року до 15 листопада 2016 року. Координатор гри в НВК«Локачинська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» І.В.Корнелюк

                 

Переглядів: 499 | Додав: Roma | Дата: 17.02.2016 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz