Для вчителів географії Локачинського районуВівторок, 21.05.2024, 18:25

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

Відповідно до плану роботи райметодкабінету 25 березня 2015 р. буде проведено районну НПК для вчителів природничих дисциплін на тему: "Психологічні аспекти сучасного уроку".
Примірна тематика
1. Технологія реалізації психологічних основ навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці.
2. Технологія розвитку вищих психічних процесів учнів на уроці (відчуття, сприйняття, спостережливість, розвиток пам’яті, мислення, емоційно-вольової сфери).
3. Технологічна культура стилю спілкування вчителя та учнів на уроці.
4. Психолого-педагогічне управління процесом виховання, самовиховання та самовдосконалення на уроці.
5. Психологічні аспекти формування в учнів мотивації до навчання.
6. Психолого-педагогічні вміння  вчителя у вирішенні складних педагогічних ситуацій.
7. Психологічні вимоги до сучасного уроку.

Запрошуємо всіх бажаючих до участі.

Список рекомендованої літератури

1. Надія Островерхова. Технологічна культура планування діяльності вчителя ЗНЗ (Технологічна культура реалізації  психологічної підсистеми уроку) ж.Методист, №2,2014 р., стор 9-13.
2. О.М. Жадан. Психологічний супровід формування в учнів мотивації до навчання, ж.Педагогічна майстерня, №9, 2014 р. стор. 26-29.
3. В.Ф. Колошин. Д.В.Гоменюк. Яким повинен бути вчитель?, ж.Завучу. Усе для роботи, №3-4, 2012 р. стор 36-38.
4. О.Г. Стадник. Психологічні основи навчання географії, ж.Географія, №7-8, 2014р. стор 3-8
5. О.А. Дмитрієва. Психологічні аспекти сучасного уроку, ж.Географія, №7-8, 2014 р. стор. 67-74, №11-12, 2014 р. стор. 76.
6. Н.М. Козак. Робота з агресивними дітьми, ж.Географія №5-6, 2014 р. стор. 66-75.
7. Т.В. Драганчук. Мотивація підлітків до навчання, ж.Педагогічна майстерня, №8,2014 р. стор. 36
8. Заїка Є.В. Прийоми розвитку мислення, ж.Педагогічна майстерня, №3, 2014 р. стор.43.
9. Заїка Є.В. Комплекс вправ для розвитку логічної пам’яті. Ж.Педагогічна майстерня, №1, 2014 р. стор. 38.
10. А. Макарчук. Мотивація навчання та засоби її підвищення, ж.Школа, №6, 2014 р. стор 26.
11. Як підвищити мотивацію дітей у навчанні, ж.Школа, №11, 2014 р.
12.М.О.Врублевська. Секрети успішного уроку географії, бібліотека журналу «Географія», 2005 р. (стор. 9-50).

Переглядів: 436 | Додав: Roma | Дата: 18.02.2015 | Коментарі (0)

4 лютого 2015 року відбулося чергове засідання Локачинського округу вчителів географії. Теоретична частина роботи була направлена на розгляд шляхів розвитку, відчуття, сприйняття, спостережливості, мислення, уваги та пам’яті школярів. Цікавий інформаційний матеріал про вплив на пізнавальну сферу різноманітних навчальних завдань підготувала вчитель географії П’ятикорівської ЗОШ І-ІІ ступенів Ярмолюк В.В. Вчитель географії Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лавренюк Л.О. поділилася досвідом роботи по проблемі впровадження в практику групових форм із елементами тренінгу та використання методів і засобів розвитку вищих психічних процесів при організації навчально-виховної діяльності.Керівник методичного округу Корнелюк ІВ. підвела підсумки участі школярів у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» та інших географічних змаганнях і конкурсах. На базі Павловичівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 9 класі проведений урок на тему «Повітряний і трубопровідний транспорт. Проблеми та перспективи розвитку транспорту». (План-конспект і презентація уроку вчителя географії Лавренюк Л.О. додаються).

Переглядів: 386 | Додав: Roma | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (0)

У Міжнародній природознавчій грі "Геліантус - 2014", яка проходила 11 грудня 2014 року, взяло участь 125 учнів із 12 загальноосвітніх шкіл району. Найактивнішими виявилися учні Озютичівської і Старозагорівської ЗОШ - по 22 учасники, Локачинського НВК - 20, Привітненської ЗОШ - 14, Бубнівської - 12, Білопільської - 11. Вищеназвані заклади нагороджені Грамотами за участь у Міжнародній природознавчій грі. За результатами гри учениця Бубнівської ЗОШ Малечко Олена отримала Диплом ІІ ступеня, 6 учнів - Дипломи ІІІ ступеня, а саме: учениця Привітненської ЗОШ Гомон Катерина, учні Локачинського НВК: Бобрик Катерина, Радчук Юлія, Ляшук Софія, Левчук Наталія і Мартинюк Катерина. 39 учасників нагороджено грамотами, 9 учнів - дипломами переможця, 29 - дипломами переможця на шкільному рівні і 48 отримали сертифікат учасника. Висловлюємо подяку всім учасникам і координаторам.   

 

Переглядів: 422 | Додав: Roma | Дата: 04.02.2015 | Коментарі (0)

У Туминській ЗОШ І-ІІ ст. відбулося чергове ММО вчителів географії Локачинського освітнього округу. На його засіданні було опрацьовано такі теоретичні питання: 1. Технології реалізації психологічних основ навчально-пізнвальної діяльності учнів на уроці; 2. Актуальна проблема сьогодення - інформаційно-комунікативні технології та їх застосування на уроках географії. Вчитель Туминської ЗОШ І-ІІ ст. Процан Л.Г. презентувала матеріали з досвіду роботи по питанню використання методів і технологій навчання на уроках географії. Керівник ММО Корнелюк І.В. ознайомила вчителів із інформаційним контентом кабінету географії. На засіданні методоб'єднання вчителі проаналізували результативність участі учнів у предметній олімпіаді та підготовку школярів до Міжнародної природничої гри "Геліантус". Практична частина методоб'єднання передбачала проведення уроку географії у 7 класі за темою: "Австралія - найменший материк світу" (вчитель Процан Л.Г.) та розв'язування географічних задач різних рівнів складності.   Пропонуємо презентацію Процан Л.Г. до уроку. (Див. Меню сайту Каталог файлів).

                   

Переглядів: 406 | Додав: Roma | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

3 грудня відбулося чергове ММО вчителів географії Привітненського освітнього округу, яке проходило у Білопільській ЗОШ І-ІІ ст. На засіданні було розглянуто проблему "Технологія розвитку вищих психічних процесів учнів на уроці". Керівник методоб'єднання Матвіюк Н.Д. виступила з презентацією "Шляхи розвитку відчуття, сприйняття, спостережливості, мислення, уваги, пам'яті" і провела роботу в групах з елементами тренінгу, використавши різні методи і засоби для розвитку вищих психічних процесів. Вчителька Білопільської ЗОШ Дорощук Н.С. провела майстер-клас з проблемного питання. Завідувач методкабінету Журавлюк В.М. зробила аналіз результатів районної олімпіади з предмета. (Презентації Матвіюк Н.Д. і Дорощук Н.С. дивитися в Меню сайта, Каталог файлів).

             

Переглядів: 446 | Додав: Roma | Дата: 05.12.2014 | Коментарі (0)

22 жовтня на базі Бубнівської ЗОШ І-ІІІ ст. було проведено засідання районного методичного об'єднання вчителів географії. У теоретичному блоці питань було опрацьовано проблему "Психологічна компетентність. Технологія реалізації психологічних основ навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці", яку висвітлила Матвіюк Н.Д., вчитель географії Старозагорівської ЗОШ І-ІІІ ст (презентація додається). Про основні вміння, якими повинен володіти вчитель для забезпечення атмосфери здорового психологічного клімату в навчально-виховному процесі говорила Журавлюк В.М., завідувач райметодкабінету. З даного питання були опрацьовані рекомендації (рекомендації додаються). Досвідом роботи з проблеми "Прикладний принцип викладання природознавства і географії" поділилась Шумчук І.А., вчитель географії Кисилинської ЗОШ І-ІІ ст. Вчителі географії відвідали урок у 6 класі на тему: "Географічні карти" у вчителя місцевої школи Мелечко Л.М., яка також провела майстер-клас з проблеми "Формування екологічної культури учня" (презентація додається). Вчителям було запропоновано ряд інтернет-ресурсів, для використання у практичній роботі.Пропонуємо окремі матеріали: Рекомендації РМО. Презентація на тему: "Формування природознавчої компетентності учнів через практичну діяльність"

       

Переглядів: 409 | Додав: Roma | Дата: 24.10.2014 | Коментарі (0)

Секція вчителів географії, 2014-2015 н .р. І засідання 1. Аналіз стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з географії за 2013-2014н.р., завдання на 2014-2015 н. р. Журавлюк В.М. - зав. райметодкабінету 2. Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі. (Методичні рекомендації МОН України) від 01.07.14р., №1/9-343 Журавлюк В.М. - зав. райметодкабінету 3. Опрацювати нормативні документи: - Опрацювання пояснювальної записки і нової програми з географії (6 клас). Журавлюк В.М. - зав. райметодкабінету - Про підготовку до обласного турніру з географії. Корнелюк І. В., вчитель Локачинського НВК 4. Опрацювати статті: • О.Г. Стадник. Формування основних одиниць знань, умінь і навичок у шкільному курсі географії, ж.Географії, №5-6, 2014р. • О.Г. Стадник.Використання інтернет-ресурсів у шкільній географічній освіті, ж. Географія №3-4. 2014 р. • Н.Островерхова. Технологічна культура планування педагогічної діяльності вчителя ЗНЗ, ж. Методист, №2, 2014р. 5. Запропонувати для використання у роботі: - О.Г. Стадник. «Психологічні основи навчання географії» ж. Географія, видавництво основа №7-8, 2014р. - С.М. Забіла «Критичне мислення як засіб модернізації навчання на уроках географії та в позакласній діяльності. Ж.Географія, №7-8. 2014р. - А.Івашина. Золото, ж. Географія. №7-8. 2014 р. - О.Г.Стадник. Електроенергетика. Ж Географія. 7-8, 2014 р. - О.А. Дмітрієва. Психологічні аспекти сучасного уроку, ж. Географія, №7-8, 11-12, 2014 р. - А.Івашко. Скло. Історія, географія, технологія виробництва, ж.Географія, №5-6, 2014р. - Психологія роботи з дитячою аудиторією. Як провести урок розумно, ж.Географія. №5-6. 2014 р. - Чуб Н.В. «Мова жестів для вчителя», ж.Географія, №1-2, 2014 р. - Стадник О.Г. Сільське господарство, ж.Географія №1-2. 2014р. - Стадник О.Г. Точне машинобудування, ж. Географія №6, 2013 р. - Стадник О.Г. Харчова промисловість України ж.Географія. №20, 21, 2013 р. - Відмінність між традиційними та інноваційним уроком. Ж. Географія №21, 2013р. 6. Проведення анкетування вчителів. 7. Завдання додому. Підготуватись до науково-практичної конференції на тему: «Психологічні основи сучасного уроку».
Переглядів: 476 | Додав: Roma | Дата: 20.08.2014 | Коментарі (0)

30 квітня на базі ЗОШ І-ІІ ст. с. Заячиці відбулося засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів географії. Вчителі працювали над темою: « Організація самостійної роботи на уроці», було  розроблено практичні поради щодо реалізації самостійної роботи учнів у навчальному процесі. Вчителі району відвідали урок Лисанюка Т.М., на тему: «Аварія на Чорнобильській АЕС».  Урок розпочався з епіграфу словами Д. Павличка:
Н
е винен я що все так сталось,
Щ
о розкололась неба твердь,
Щ
о золотом покриту галузь
М
и ядерну пустили смерть!
На уроці було використано фото- та відеоматеріали про аварію на ЧАЕС, діти наводили факти катастрофи, читали вірші, працювали в групах, готували повідомлення, виконували різноманітні завдання. Працювали з атласами, контурними картами, настінною картою. Цікавою була представлена робота учня власної презентації « Незабутня трагедія Чорнобиля». Вкінці уроку діти зробили висновок про наслідки  і  заходи щодо подолання аварії.       

                
 

Переглядів: 433 | Додав: Roma | Дата: 26.05.2014 | Коментарі (0)

1. Чи вічною є вічна (багаторічна) мерзлота? Порівняйте перші карти багаторічної мерзлоти з сучасними. Охарактеризуйте природні та соціально-економічні наслідки танення багаторічної мерзлоти. Чи доцільно освоювати райони нашої планети, де залягають гірські породи, що перебувають постійно у мерзлому стані?
В. Філончук, м. Херсон.
2. Експерти аналітичного підрозділу британського журналу «Economist» регулярно визначають найбільш комфортні для проживання міста світу. Відомо, що під час визначення рейтингу міста враховують ЗО показників. Спробуйте назвати й обґрунтувати 10 з них. Що є, на вашу думку, найважливішими для визначення комфортності проживання у містах. Назвіть міста світу з найбільш комфортним рівнем проживання.
3. Відомий мандрівник середньовіччя Марко Поло є автором «Книги про різноманіття світу». Про що йдеться в цій пращ? Чому й досі її зміст є актуальним? О. О. Жемеров, м. Харків
4. Земля має по два полюси в Північній і Південній півкулі: географічний та магнітний. Що б змінилося в географічній науці, якби вчені прийняли рішення поєднати їх в одній точці планети, а саме - в точці магнітних полюсів? М. О. Швець, м. Олексіево-Дружківка, Донецька область
5. У межах якого промислового вузла в Україні зосереджені всі основні типи електростанцій? Яку роль вони відіграють в ефективному функціонуванні цього вузла? О. Ф. Надтока, м. Київ
6. Розкрийте суть концепції світових міст. Назвіть критерії поділу міст за рівнем світового значення на Альфа, Бета, Гамма, Дельта. Враховуючи ці критерії, складіть та обґрунтуйте перелік Альфа-міст для кожного століття, починаючи з епохи Великих географічних відкриттів. Проаналізуйте цей перелік та спрогнозуйте Альфа-міста XXII ст. Які позиції посідають українські міста в цій класифікації?

7. У 1848 p. Т. Г. Шевченко входив до складу наукової експедиції. Частину шляху експедиція пройшла на шхуні «Константан». Опишіть територію, яку досліджувала ця експедиція, та оцініть участь у ній Тараса Григоровича. У яких творах відтворені враження Кобзаря про подорож? М. В. Зінкевич, м. Львів 

8. Складіть прогноз стану тропічних лісів на XXI ст., враховуючи, що, за даними IX Світового лісового конгресу, темпи зведення тропічних лісів сягають 11 млн гектарів на рік за лісовідновлення 10 % цієї площі. Як, на вашу думку, скорочення лісового фонду планети по­значиться на глобальних проблемах людства?

9. Які географічні та історичні передумови, на вашу думку, відіграли важливу роль у тому, що Київ став столицею України? Для яких столиць, яких країн, характерні такі самі географічні передумови? Т. Г. Гільберг, м. Хмельницький
10. «Народи багато в чому повторюють долі окремих людей. Вони також мають свій дім, працюють, живуть краще або гірше, але головне, - як і люди, є неповторними особистостями зі своїми звичками і характером. Зі своєю манерою розуміти речі», - зазначав відомий російський філософ І. О. Ільїн. Використовуючи вплив географічних факторів, доведіть або спростуйте цей вислів філософа.
11. Морська крига - наймолодший елемент кріосфери Землі. Розкрийте причини появи морської криги в Північній півкулі, умови її існування і роль у формуванні сучасного клімату. Л. І. Гавриленко, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
12. США і Канада - країни, що входять до групи економічно розвинутих країн світу. В обох міжнародний туризм досить розвинутий і є провідною галуззю економіки. Загальна річна сума доходів від міжнародного туризму в США майже у 10 разів перевищує надходження : від цієї галузі в Канаді. Поясніть географічні чинники, і що зумовлюють ці відмінності у розвитку міжнародного туризму в зазначених країнах. В. Ю. Пестушко, м. Київ
13. Існують різні види механічних коливань та хвиль. Як на основі спостережень відбитих і заломлених хвиль сейсмічних (вимірювальних) приладів можна визначати та контролювати сейсмічну обстановку на території України, земної кулі, а також визначати координати вогнищ та енергетичні параметри землетрусів? Т. І. Момонт, Житомирська область
14. У сучасному світі широких масштабів набули міграційні процеси. Зокрема це стосується міжнародної трудової міграції. В окремих країнах з'явився термін «трудовий мігрант у власній країні». Які шляхи розв'язання цієї проблеми? Чи набуде цей процес міжнародного поширення? П. І. Щербань, м. Житомир
15. У XX ст. на території України замість природних з'явилися рукотворні об'єкти. Окремі з цих територій були осередками історичних подій. Це призвело до змін на земній поверхні, а також на фізичних картах. Проведіть реконструкцію змін і відтворіть їх на порівняльній картосхемі. Спростуйте або доведіть необхідність цих змін.
16. Відомо, що Україна пристала на пропозиції американської компанії Royal Dutch Shell добувати сланцевий газ на своїй території. Проаналізуйте позитивні й негативні наслідки видобування сланцевого газу в Україні. Схарактеризуйте можливий негативний вплив на здоров'я населення інтенсивного видобутку сланцевого газу. Л. М. Даценко, м. Київ
17. У Великому Бар'єрному рифі, розташованому на північному сході Австралії, трапляються так звані канали (прориви), через які можуть проходити судна. За якими ознаками можна визначати розміщення цих «каналів»? Л. І. Зеленська, м. Дніпропетровськ 

18. Однією з найважливіших економічних і геополітичних проблем України є зменшення залежності від імпорту енергоносіїв. Які, на вашу думку, заходи є найбільш ефективними для забезпечення енергетичної безпеки України? Обґрунтуйте її та наведіть конкретні приклади.

19. Сейсмічність України характерна для переважно західних, південно-західних та південних районів. Виділяють два основні сейсмічні райони - Карпатський і Кримсько-Чорноморський. Проаналізуйте сейсмічну ситуацію в Україні та ймовірність, а також силу цього природного явища у вашому регіоні. О. І. Грінченко, О. М. Саввіч,м. Харків

20. Уявіть собі, що закінчилася дія міжнародного Договору про Антарктику. Спрогнозуйте економічні, політичні й військово-стратегічні наслідки його припинення. О. Є. Афанасьев, м. Дніпропетровськ

Переглядів: 1376 | Додав: Roma | Дата: 05.05.2014 | Коментарі (0)

26 березня для вчителів природничих дисциплін районним методичним кабінетом було проведено районну науково-практичну конференцію на тему: "Значення комплексного застосування основних принципів навчання на уроках природничих дисциплін". У сучасній дидактиці не існує єдиної загальновизнаної класифікації принципів. Завідувачем методкабінету, яка відкрила роботу НПК, було запропоновано для опрацювання найбільш використовувані принципи роботи вчителями природничих дисциплін. Про значення наукового підходу у викладанні говорила Куліш Р.О., вчитель біології та хімії Шельвівської ЗОШ; досвідом використання принципу наочності поділилась Занюк В.В., вчитель географії Привітненської ЗОШ; проблему виховного характеру навчального процесу підняли у своїх виступах Загорська О.І., вчитель географії Локачинського НВК і Пирог Г.В., вчитель біології Павловичівської ЗОШ; основні форми і методи краєзнавчої роботи у ЗНЗ проаналізував Лялька А.М., вчитель географії Павловичівської ЗОШ; Гаврильчак Н.Ф., вчитель біології Зубильненської ЗОШ проаналізувала теоретичні і практичні аспекти застосування принципу свідомості й активності для формування в учнів позитивної мотивації до навчання; значення використання принципу індивідуального підходу для підвищення якості роботи учнів всесторонньо розкрила Вельмісова В.Ю., вчитель біології Привітненської ЗОШ. Підсумки конференції підвела Журавлюк В.М., завідувач РМК, яка сказала, що дидактичні принципи навчання є основою навчання всіх шкільних предметів і діють на всіх етапах навчально-виховного процесу. Вони значною мірою визначають зміст, форми організації і методи навчання. Їх застосування повинно бути комплексним. Учасникам конференції було запропоновано рекомендації щодо технології реалізації педагогами принципів навчання. Пропонуємо окремі матеріали НПК. Рекомендації науково-практичної конференції. Принципи навчання. Теоретичний аспект.


 

                






 

Переглядів: 472 | Додав: Roma | Дата: 28.03.2014 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 »
Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz