Для вчителів географії Локачинського районуСубота, 04.05.2024, 22:57

Гість | RSS
| | |
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

Запрошуємо взяти участь у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності для вчителів природничих предметів «Геліантус-учитель» - 2016, який  відбудеться 23 березня 2016 року. Участь у конкурсі безкоштовна. Конкурс відбудеться відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 13.05.2015 року №2/2-14-927-15 (з повним текстом листа можна ознайомитися на сайті гри «Геліантус» helianthus.com.ua у розділі «Правила та документи»). 1. Конкурс Творче об’єднання «Соняшник» пропонує конкурс «Геліантус-учитель» для вчителів природничих навчальних предметів — фізики, хімії, біології, географії та вчителів початкових класів. Мета конкурсу — підвищення фахової ерудованості й рівня тестологічних знань вчителів. Конкурс не має на меті перевіряти професійну придатність, а пропонується лише для підвищення власної кваліфікації вчителів і надання додаткового інструменту для внутрішнього контролю. Конкурс для вчителів-природничників «Геліантус-учитель»-2016 проходитиме анонімно, а переможців буде названо й нагороджено тільки за умови, що вони самі побажають цього. 2. Завдання Для проведення конкурсу «Геліантус-учитель» передбачається використання дворівневих тестів. Основна частина тесту складатиметься із 16 завдань і пропонуватиметься для всіх вчителів природничих дисциплін. Завдання в цій частині матимуть таку саму тематику, що й завдання конкурсу «Геліантус» для учнів, але будуть менш спеціалізованими. Другий блок, спеціалізований, складатиметься із чотирьох складніших завдань з певної спеціальності (фізики, хімії, біології, географії або початкові класи). Тематика завдань зберігатиметься, утім для їхнього виконання будуть необхідні більш глибокі знання предмету. Кожен учасник конкурсу «Геліантус-учитель» виконуватиме завдання основного блоку, і самостійно обиратиме з якого предмету виконуватиме завдання спеціалізованого блоку. На виконання завдань відводиться 30 хвилин. 3. Реєстрація Реєстрація на конкурс відбуватиметься на сайті http://helianthus.com.ua з 01 лютого 2016 року до 22 березня 2016 року (включно). 4. Проведення конкурсу Конкурс відбудеться 23 березня 2016 року. Час проведення зазначається при реєстрації. Конкурс можна пройти одним із двох шляхів на вибір: 1. На сайті гри у режимі онлайн. Даний варіант рекомендується при швидкості інтернету понад 2 мБіт/с. У цьому випадку кількість балів і правильні відповіді учасник конкурсу зможе переглянути відразу після закінчення часу, відведеного для роботи над тестом. Інструкцію щодо реєстрації та роботи з тестом можна скачати за адресою: http://helianthus.com.ua 2. У закодованому файлі із завданнями гри. У цьому випадку завдання конкурсу у вигляді закодованого файлу з’являться на сторінці реєстрації «Геліантус-учитель» 17 березня. До 23 березня (включно) їх потрібно буде завантажити на свої комп’ютери. Файл буде розміщено автоматично із відповідним спеціалізованим блоком. Код для розкриття файлу з завданнями буде оприлюднений близько 14.45 години 23 березня і продубльований на електронну адресу учасника. Конкурс почнеться о 15.00 годині. Відповіді потрібно відправити до оргкомітету до 15.40 23 березня 2016 року. Завдання, що будуть відправлені до оргкомітету пізніше, ніж о 15.40, розглядатися не будуть. Інструкцію щодо реєстрації та роботи з файлом можна скачати за адресою: http://helianthus.com.ua Звертаємо увагу, що можливий лише один варіант участі у конкурсі. У разі виникнення питань щодо реєстрації та проведення конкурсу прохання звертатися за телефонами: (050)-837-55-89; (068)-442-48-60; (093)-701-03-77. Оргкомітет конкурсу «Геліантус-учитель». Запрошуємо до участі учителів природничих дисциплін (біології, географії, хімії, фізики) та початкових класів. Крім того, зазначаємо, що звітність про участь у конкурсі не передбачається.

Переглядів: 1052 | Додав: Roma | Дата: 12.02.2016 | Коментарі (0)

Оголошено результати гри "Геліантус - 2015", таблиця результатів із роз'ясненням того, скільки балів отримав кожний учасник і яке місце він посів серед усіх учасників у своїй паралелі, дипломи опубліковано на персональних сторінках програми реєстрації (розділ "Відомість гри"). Вітаю всіх учасників із хорошими результатами, а саме: - Диплом І ступеня  нагороджено 11 учнів: Мазяра Микиту, учня 8 класу Локачинського НВК; Юрчука Владислава, учня 2 класу Бубнівської ЗОШ; Рубаху Іллю, Чорея Андрія, учнів 3 уласу і Микитка Владислава, Веремка Михайла, учнів 4 класу із Павловичівської ЗОШ; Кочубей Доменіку, ученицю 2 класу Привітненської ЗОШ; Бондара Дмитра, Лещука Назарія, учнів 1 класу, Ліщук Катерину, ученицю 2 класу, Терещука Валерія, учня 3 класу і Гучук Богдану, ученицю 4 класу із П'ятикорівської ЗОШ. - Дипломом ІІ ступеня нагороджено 8 учнів: Дудік Анастасію, ученицю 8 класу Локачинського НВК; Голощуа Олександра і Гальчун Іванну, учнів 8 класу Козлівської ЗОШ; Ткачук Вікторію і Юхно Наталію, учнів 3 класу Бубнівської ЗОШ; Федишин Катерину, ученицю 3 класу Привітненської ЗОШ, Ліщук Дарину, ученицю 2 класу і Думського Максима, учня 3 класу П'ятикорівської ЗОШ. - Дипломом ІІІ ступеня нагороджено 14 учнів: Сірука Павла, учня 8 класу, Сахарчука Дмитра і Мотрія Дмитра, учнів 10 класу Локачинського НВК; Пивовар Вікторію і Гущук Іванну учнів 8 класу Козлівської ЗОШ; Пилипчук Альбіну, ученицю 5 класу і Мелечка Миколу, учня 7 класу Бубнівської ЗОШ; Голія Дениса і Сахарчук Анастасію, учнів 4 класу, Гомон Анастасію і Занюка Владислава, учнів 5 класу Привітненської ЗОШ; Штуль Богдану, ученицю 5 класу, Мартинець Аліну і Лялюк Наталію, учнів 5 класу П'ятикорівської ЗОШ. Крім того, 43 учні нагородженні грамотами. Усі учасники отримують спеціальний "Сертифікат учасника". Вітаю учасників з хорошими результатами та висловлюю подяку усім наставникам. 

Переглядів: 408 | Додав: Roma | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

10 грудня у районі проведено Міжнародну природознавчу гру "Геліантус" - 2015. У ній взяло участь 136 учнів із 10 ЗНЗ. Найактивнішими були учні Локачинського НВК - 43 учні і Озютичівської ЗОШ І-ІІ ст. - 22 учні. завдання гри виконували школярі Білопільської, Заячицівської, Бубнівської, Павловичівської, Шельвівської, П'ятикорівської, Привітненської і Козлівської загальноосвітніх шкіл.  

                             

Переглядів: 359 | Додав: Roma | Дата: 21.12.2015 | Коментарі (0)

Запрошуємо до участі у грі "Геліантус", 2015

На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.10.2012 р. № 1101 «Про затвердження положень про Всеукраїнську українознавчу гру «Соняшник», Всеукраїнський конкурс фахової майстерності для вчителів – україністів «Соняшник-учитель» та Міжнародну природознавчу гру «Геліантус»», листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 2/2-14-201-15 «Про проведення V гри «Геліантус – 2014 та організацію VІ  гри «Геліантус» – 2015 просимо Вас забезпечити участь учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Вашого району (міста) у VІ Міжнародній природничій грі «Геліантус ». Гра відбудеться 10 грудня 2015 року.
Гра проводиться з метою формування у школярів цілісного уявлення про природу і наукового світогляду на основі знань з фізики, хімії, біології та географії. Детальну інформацію щодо правил та умов проведення гри можна отримати на сайті: http://helianthus.com.ua або за телефонами оргкомітету гри: (095)-945-60-90, (067)-789-56-42; (063)-113-00-33.
Реєстрація учасників гри здійснюється координаторами гри в школі (або місті, районі) у термін з 01.09.2015 р. по 15.11.2015 р. на сайті Гри у розділі «Реєстрація у грі» (бажано) або за телефонами оргкомітету гри: (096)-231-81-33, (093)-197-79-11, (099)-968-69-03.

Переглядів: 795 | Додав: Roma | Дата: 09.10.2015 | Коментарі (0)

Районним методичним кабінетом 28 жовтня 2015 року буде проведено районні педагогічні читання для вчителів природничих дисциплін на тему: "Краєзнавство як чинник національно-патріотичного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової". Запрошуємо педагогів до участі у заході і пропонуємо таку тематику:
1. Софія Русова – педагог, державний діяч, просвітитель, патріотка України (про життя й діяльність).
2. Творче використання педагогічної спадщини С.Русової у практику сучасної освіти.
3.
Створення національної системи освіти – стрижнева ідея педагогічних пошуків С.Русової.
4. Підручник С.Русової «Початкова географія» -  перша систематизована україномовна навчальна книжка із загальної географії.
5. Внесок С.Русової у розвиток географічної освіти та методики її викладання.
6. С.Русова про краєзнавчий принцип в освіті та вихованні, як важливу складову національно-патріотичного виховання.
7. Організація екскурсій, туристичних походів – дієвий засіб патріотичного виховання учнів. (за творами С.Русової)
8. Увічнення пам’яті Софії Русової в Україні та світі.

Переглядів: 411 | Додав: Roma | Дата: 07.10.2015 | Коментарі (0)

З метою підготовкиматеріалів до ХІ обласного турніру юних географів 16 вересня було проведено районний захист-презентацію питань турніру. Участь у заході взяло 10 учнів 9-11 класів, а саме: Шигоріна Діана із Павловичівської ЗОШ, яка досліджувала розміщення на території України діаспори народів країн-сусідів; Малахова Надія із Губинської ЗОШ, яка проаналізувала основні чинники, що стали визначальними у формуванні природи і людини на території України; Гомон Катерина, учениця Привітненської ЗОШ, у своєму виступі розкрила значення географічних знань для проблеми глобалізації. Цікаве дослідження белігеративних ландшафтів України провів учень Кисилинської ЗОШ Квік Віктор; Курило Михайло із Заячицівської ЗОШ презентував цікавий матеріал про будівництво у Нікарагуа каналу, який сполучить Тихий і Антлатичний океани, зробивши акцент на можливих екологічних наслідках цієї новобудови. Грунтовний виступ підготувала учениця Локачинського НВК Одіон Ірина про вирішення проблеми евакуації населення і збереження суверенітету острівних держав світу, яким загрожує затоплення внаслідок глобального потепління. Шляхи вирішення проблеми поліпшення стану малих річок у посушливих територіях запропонувала учениця Затурцівської ЗОШ Дубчук Катерина, яка зробила акцент у своєму виступі на значенні водних об'єктів для степової зони. Емоційністю відрізнявся виступ учениці Маньківської ЗОШ Роман Аліни про Олешківські піски, про їх унікальність. Проблему зміни клімату Центральної Європи через 10 років на економічне й суспільне життя регіону досліджував Капись Роман, учень Конюхівської ЗОШ. Оргкомітет заходу висловлює вдячність усім учасникам і їх педагогам за творчий підхід до підготовки матеріалів.

Переглядів: 467 | Додав: Roma | Дата: 18.09.2015 | Коментарі (0)

26 серпня було проведено засідання секції вчителів географії, в ході якого розглянуто ряд актуальних питань. Завідувач РМК Журавлюк В.М. зробила аналіз стану викладання географії у 2014-2015 н.р. та окреслила основні напрямки діяльності на 2015-16 н.р. Вона також опрацювала з присутніми методичні рекомендації про вивчення географії у 2015-2016 н.р., методичні рекомендації щодо використання навчальної літератури з предмету. Особливий акцент було зроблено на опрацювання Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ. Вчителька Затурцівської ЗОШ Мочеброда О.Є. ознайомила присутніх із особливостями нової програми для 7 класу. Корнелюк І.В., вчителька Локачинського НВК, поділилась досвідом підготовки учнів до турніру з географії. Здибель О.А., вчителька Маньківської ЗОШ, поділилась враженнями від курсової перепідготовки за дистанційною формою, зробивши висновки про високу результативність такого навчання. Вчителям було запропоновано ряд методичних статей для опрацювання. Географи також заповнили діагностичні карти з тематикою проблемних питань.

Переглядів: 520 | Додав: Roma | Дата: 26.08.2015 | Коментарі (0)

Питання
XІ обласного  турніру юних географів

1. Влітку 2014 р. у зарубіжних і вітчизняних засобах інформації повідомлялось про пластигроменат, знайдений на пляжах Гавайських островів. З чого складається ця речовина? Чому вона привернула до себе увагу? Поясніть причини формування пластигроменату та його вплив на різні складові географічної оболонки. Спрогнозуйте, чи буде ця речовина цікавою майбутнім поколінням дослідників Землі.
2. У 90-х роках ХХ ст. відомий український учений-географ Ф. Д. Заставний, аналізуючи геополітичне положення України, виділяв наявні «геополітичні пастки» (Крим, Придністров’я, Закарпаття, Одещина, Донбас). Чому вчений так назвав ці райони? Які, на вашу думку, проблеми і перспективи їх розвитку?
3. В Україні є діаспори народів з країн-сусідів. Усі народи сусідніх країн, окрім поляків та білорусів, більш компактно проживають біля кордонів «своїх» країн. Одна з найдавніших національних меншин України – поляки, розселені переважно в селах Житомирської і Хмельницької областей та містах України, а білоруси – у великих містах. Поясніть таке розміщення національних меншин на території України.
4. Опишіть політичну карту світу епохи Великих географічних відкриттів (ХV – ХVІІ ст.). Які країни ви б запропонували до тогочасної «Великої сімки»? Поясніть свій вибір. Який вплив на формування сучасної політичної карти світу мала демаркаційна лінія папи Олександра УІ та дві інші лінії поділу встановлені договорами між Португалією та Кастилією (Іспанією)?
5. Четвертинний період є визначальним етапом у формуванні природи і людини на території України. Які чинники сприяли цьому? Чому цей вплив є визначальним?
6. На підставі палеогеографічних реконструкцій доведено, що епохи похолодання чергуються з епохами потепління. Однак думки експертів розділилися: одні вважають, що температурний спад уже розпочався і землян чекає льодовиковий період, інші пророкують у найближчий час кліматичну катастрофу у зв’язку з глобальним потеплінням. Висловте власну думку щодо таких прогнозів учених.
7. Глобалізація є об’єктом дослідження багатьох сучасних наук. Чи можна вести мову про глобалізацію як про якісно новий етап розвитку світового господарства? Яку роль можуть відігравати в цьому питанні знання з географії?

8. Назвіть специфічні ознаки та схарактеризуйте майбутнє белігеративних (від лат. вeligero – вести війну) ландшафтів. Покажіть це на прикладі України. Чи можливе раціональне використання белігеративних ландшафтів?                        
9. Якість життя визначається сукупністю показників, що відображають матеріальне, фізичне, соціальне і культурне благополуччя населення країни (регіону)? Як узгоджуються між собою поняття «якість життя населення» та «кількість населення»?
10. У Нікарагуа розпочалася підготовка до будівництва каналу, який сполучить Тихий  й Атлантичний океани. Нова водна артерія повинна стати альтернативою Панамському каналу. Оцініть масштабність цього проекту, назвіть всі його «за» та «проти». Які можуть бути екологічні наслідки цієї новобудови?
11. Для багатьох острівних держав світу внаслідок глобального потепління і підняття рівня Світового океану постала проблема евакуації населення та збереження суверенітету. Запропонуйте власні шляхи розв’язання цієї проблеми.
12. «Пустелі – це повзучі катастрофи», - вважає професор з Нью-Йорка Майкл Голдсміт. Поки людство мріє про сади на Марсі, пустелі невпинно завойовують Землю. Поясніть причини швидкого опустелення територій. Які території на нашій планеті можуть стати найближчим часом пустелями?
13. Як відомо, річки відіграють особливу роль для посушливих територій, зокрема й Степу. Незважаючи на тенденції впродовж останніх років щодо збільшення атмосферних опадів на півдні степової зони та зменшення водоспоживання, стік малих річок з року в рік зменшується, вони замулюються та міліють, заростають очеретом. Поясніть причини цього явища та запропонуйте шляхи поліпшення стану малих річок у цій природній зоні.
14. У другій половині ХХ ст. інженерами-гідротехніками було підготовлено проект сполучення судноплавним каналом Азовського й Чорного морів через Сиваш. Але проект не було реалізовано. Чи правильним було таке рішення? Доведіть або спростуйте його правильність.
15. Система умовних знаків на картах має свою історію розвитку – від давніх карт до сьогодення. Як вони змінилися? Які очікувати зміни в майбутньому?
16. Google Earth відображає поверхню Землі не так як на фізичних картах. Які карти природи найбільш подібні до цього зображення? Джерелом інформації для карт якої тематики може бути ця програма? Наведіть приклади.
17. Олешківські піски – найбільший у Європі піщаний масив, найбільша пустеля в Центральній Європі, єдина піщана напівпустеля Європи… Таку характеристику цього регіону України можна почути останнім часом досить часто. Унікальність цього природного об’єкта складається з цілого комплексу показників. Назвіть їх. Чим насправді є Олешківські піски? Доведіть свою думку.
18. Відомий учений, дослідник природи Таврійського краю,  Й. К. Пачоський називав степи «лісом догори ногами». Поясніть цей вислів ученого Охарактеризуйте чинники, що зумовили утворення різнотравно-типчаково-ковилових степів на території України. Які напрями наукових досліджень Й. К. Пачоського не втратили актуальності в наш час?
19. Нещодавно німецькі вчені дійшли висновку, що клімат Центральної Європи (в тому числі й України) через 10 років матиме ознаки субтропічного. Як, на вашу думку, ці зміни можуть вплинути на економічне й суспільне життя Європи та України?
20. Усі країни світу поділяються на групи за певними географічними, політичними, економічними, соціальними та іншими ознаками. Які зміни відбулися в типології держав за останні 25 років? Наведіть приклади переходу країн з однієї категорії до іншої.
21. Як може вплинути на розвиток економічних відносин у світі в цілому та в окремих країнах збільшення швидкостей перевезення пасажирів і вантажів залізничним транспортом?
22. Біженці (або утікачі) – особи, які внаслідок  військових дій та інших непередбачуваних надзвичайних обставин, змушені залишити свою країну або
місцевість, де вони постійно проживали. Які це можуть бути «непередбачувані надзвичайні обставини»? Де і коли, внаслідок чого з’явився цей термін? Схарактеризуйте сучасні масштаби проблеми, пов’язаної з біженцями. Чи завжди існують способи розв’язання цієї проблеми?

Переглядів: 802 | Додав: Roma | Дата: 28.05.2015 | Коментарі (0)

25 березня для вчителів природничих дисциплін (географії, біології та хімії) було проведено районну науково-практичну конференцію на тему: "Психологічні аспекти сучасного уроку". Сьогодні, щоб здійснити повноцінну навчальну діяльність учневі необхідно мати навчально-пізнавальний мотив. Тому проблема мотивації навчання є однією з центральних у педагогічній психології. Відкриваючи конференцію, Журавлюк В.М., завідувач райметодкабінету, підняла проблему "Як підвищити мотивацію дітей у навчанні". Технологію реалізації психологічних основ навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці розкрила у своїй презентації Процан І.В., вчитель хімії Маньківської ЗОШ. Про розвиток вищих психічних процесів учнів на уроці (відчуття, сприйняття, спостережливість, розвиток пам'яті, мислення, емоційновольової сфери) розповіли вчителі географії Матвіюк Н.Д. із Старозагорівської ЗОШ і Дорощук Н.С. із Білопільської ЗОШ. Вони презентували різноманітні форми роботи, які використовують на своїх уроках. Різноманітні стилі спілкування вчителя і учнів на уроці охарактеризував Лисанюк Т.М., вчитель географії Заячицівської ЗОШ. Він також запропонував релаксацію "Впізнай звуки природи". Павлюк Л.Л., вчитель біології і географії Линівської ЗОШ, розкрила питання "Психолого-педагогічне управління процесом виховання, самовиховання та самовдосконалення на уроці. Цікавим був виступ Мелечко Л.М., вчительки біології і географії Бубнівської ЗОШ, на тему: "Аспекти кольоропсихології для вчителя", адже ці знання забезпечують налагодження тісного контакту вчителя та учнів, що є запорукою проведення ефективного уроку Психологічні вимоги до сучасного уроку окреслила в своїй презентації Ничипорук М.М., вчитель хімії Локачинського НВК. В ході конференції було вироблено рекомендації щодо створення атмосфери здорового психологічного клімату в навчально-виховному процесі та забезпечення умов для самореалізації особистості учня. Пропонуємо презентаційні матеріали вчителів.
Ничипорук Мирослава Мирославівна  вчитель хімії НВК «Локачинська зош І – ІІІ ступенів - гімназія»
Лисанюк Тарас Миколайович, вчитель географії Заячицівської ЗОШ І-ІІ ст.
Дорощук Наталія Степанівна вчитель географії Білопільської ЗОШ І-ІІст.
Процан Ірина Віталіївна, вчитель хімії Маньківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Матвіюк Наталія Дмитрівна, вчитель географії Старозагорівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Мелечко Людмила Миколаївна, вчитель біології та географії Бубнівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Журавлюк Валентина Михайлівна, завідувач райметодкабінетом

Переглядів: 444 | Додав: Roma | Дата: 27.03.2015 | Коментарі (0)

4 березня на базі Озютичівської ЗОШ проведено районне методичне об'єднання вчителів географії, в ході якого педагоги обговорили проблемне питання: "Обираємо підручники для 7 класу". Учасники РМО опрацювали наказ МОН України "Про проведення державної підсумкової атестації у системі загальної середньої освіти у 2014-2015 н.р." В рамках випереджуючого семінару-практикуму "Працюємо за новою програмою з географії у 6 класі" вчитель географії місцевої школи Гапяк Олександр Володимирович провів відкритий урок на тему: "Води суходолу. Річка та її частини". В ході круглого столу педагоги поділились враженнями від відвіданого уроку в колеги, а також підняли актуальні питання методики викладання розділу "Гідросфера". Керівником РМО було проведено коментоване опрацювання статті А.М. Фасолі "Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення" (за матеріалами ж.Географія №23-24, 2014 р.). На допомогу вчителям у вивченні розділу "Гідросфера" було запропоновано список рекомендованої літератури. Пропонуємо матеріали і фоторепортаж із РМО.

Переглядів: 387 | Додав: Roma | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz